خبرهای داغ:
بیانیه تشکل انجمن اسلامی دانشجویان قزوین:

مديران دولتی به جای تحقق منويات رهبر در پی کسب حقوق های نجومی هستند

تشکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین در اعتراض به حقوق نجومی برخی مدیران دولتی بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.
کد خبر: ۸۷۱۲۸۴۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، تشکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین در اعتراض به حقوق نجومی برخی مدیران دولتی بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.


متن بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

 

«بسمه تعالی»

در کار کارگزارانت بنگر و پس از آزمايش به کارشان برگمار، نه به سبب دوستی با آنها. و بی مشورت ديگران به کارشان مگمار، زيرا به رای خود کار کردن و از ديگران مشورت نخواستن، گونهای از ستم و خيانت است. کارگزاران شايسته را در ميان گروهی بجوی که اهل تجربت و حيا هستند و از خاندان های صالح ... اينان به اخلاق شايسته ترند و آبرويشان محفوظ تر است و از طمعکاری ، بيشتر رويگردان اند و در عواقب کارها بيشتر مینگرند ... پس در کارهایشان تفقدکن و کاوش نمای و جاسوسانی از مردمراستگوی و وفادار به خود بر آنان بگمار

  زيرا مراقبت نهانی تو در کارهايشان آنان را به رعايت امانت و مدارا در حق رعيت وا می دارد و بنگر تا ياران کارگزارانت تو را به خيانت نيالايند. هر گاه یکی از ایشان دست به خیانت گشود و اخبار جاسوسان در نزد تو به خیانت او گرد آمد و همه بدانگواهی دادند، همین خبرها تو را بس بود. باید به سبب خیانتی که کرده تنش را به تنبیه بیازاری و از کاری که کرده است، بازخواست نمایی. سپس، خوار و ذلیلش سازی و مهُر خیانت بر او زنی و ننگ تهمت را بر گردنش آویزی.


تيمار دار يتيمان باش و غمخوار پيران از کار افتاده که بيچارهاند و دست سؤال پيش کسی دراز نکنند و اين کار بر واليان دشوار و گران است و هرگونه حقی دشوار و گران آيد و گاه باشد که خداوند اين دشواريها را برای کسانی که خواستار عاقبت نيک هستند، آسان میسازد. آنان خود را به شکيبايی وا میدارند و به وعده راست خداوند، درباره خود اطمينان دارند."


فرازهایی از نامه حضرت علی علیه‌السلام  بهمالکاشتر (عهدنامه مالک)


در شرايطی که دشمنان سعی دارند از هر سوی بر اسلام و انقلاب هجمه وارد نمايند و روزی با فشار سياسی و دگر روز با فشار اقتصادی ، در صدد ايجاد نارضايتی عمومی در ميان آحاد جامعه نسبت به نظام جمهوری اسلامی برآيند ، در داخل کشور نيز مديرانی دولتی حضور دارند که به جای حفظ بيت المال _ در مجموعه هايی همچون بانک رفاه کارگران که هيچ رفاهی برای کارگران در آن متصور نيست _ اقدام به چپاول بيت المال نموده و از حق مردم برای خويش حقوق های نجومی برداشت نموده و اينگونه است که اموال عمومی را بر خويشتن حلال می شمارند.


مگر علی علیه‌السلام خطاب به کارگزارانش نفرمودند که " قلم های خود را نازک کنید و سطرها نزدیک به هم گیرید و زیادتی کلمات را حذف کنید و مقاصد و منظورها را در نظر بگیرید ، بر حذر می دارم شما را از پر حرفی و پر نویسی ، زیرا اموال مسلمانان نمی تواند اینگونه خسارت ها را تحمل کند." و مگر خداوند تبارک و تعالی نفرمودند که " آنان که اموال یتیمان را به ستمگری می خورند ، در حقیقت آنها در شکم خود آتش جهنم فرو می برند و به زودی در آتش فروزان خواهند افتاد"، پس چگونه است که عده ای مدير دولتی با اختلاس و حقوق نجومی ، شبهای خويش را به زرق و برق اموال بيت المال همانند روز روشن می سازند در حاليکه بسياری از مردم اين مرز و بوم برای امرار معاش ساده ، روز روشن خويش را در ظلمتی که دولتمردان ساخته اند می يابند.


چگونه است در کشوری که ولی فقيه آن که در تقوا و ساده زيستی بی همتا است و مکرراً مديران دولتی و مسئولين نظام را به تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راه علاج مشکلات اقتصادی کشور فرا می خواند ، برخی مديران دولتی به جای ساده زيستی و تحقق منويات رهبر جامعه اسلامی در پی کسب حقوق های نجومی ده ها و چه بسا صدها برابری نسبت به يک کارگر ساده می باشند و اين در حالی است که حقوق بسياری از کارگران ماه ها است که به تعويق افتاده و به واسطه تدابير خردمندانه !!!
دولت تدبير و اميد !!! ، بسياری از واحدهای توليدی و صنعتی با بحران جدی روبرو شده و در شرف ورشکستگی و تعطيلی می باشند.


جالب اينجاست که رؤسای دولت به جای برخورد جدی با عاملان اين فاجعه اقدام به بستن دهان منتقدان نموده و در اولين واکنش ، رسانه افشا کننده اين رسوايی بزرگ را توقيف می نمايند اما بی خبر از آنند که به واسطه افتضاحات بيشماری که در اين سه سال به بار آورده اند به احتمال قریب به یقین ، این دولت اولین دولت چهارساله ایران خواهد شد.


 

تشکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین - دفتر تحکیم وحدت

 

 

1009/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار