قاضی پور در گفتگو با«بسیج»:

ریزگردهای سیستان و بلوچستان ربطی به داعش ندارد

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: معضل ریزگردها در منطقه سیستان و بلوچستان هیچ ربطی به داعش و القاعده ندارد، خانم ابتکار با صراحت بگوید از حل این معضل عاجز هستم و خیال مردم را راحت کند.
کد خبر: ۸۷۱۲۷۸۲
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به ورود ریزگردها به استان سیستان و بلوچستان طی روزهای گذشته و اظهارات خانم ابتکار مبنی بر اینکه حضور داعش مانع از مهار ریزگردها می شود اظهار داشت: معضل ریزگردها در منطقه سیستان و بلوچستان هیچ ربطی به داعش و القاعده ندارد، خانم ابتکار با صراحت بگوید از حل این معضل عاجز هستم و خیال مردم را راحت کند.

وی افزود: مردم استان سیستان و بلوچستان با کشورهای پاکستان و افغانستان هم مرز هستند و یکی از دلایل ورود ریزگردها همین منشأ خارجی است اما خانم ابتکار همواره به دنبال بهانه است و اگر بگوید از عهده من خارج است خیلی بهتر است.

قاضی پور تصریح کرد: مناطق مرزی ایران دارای نیروهای مرزبان زحمتکشی است که با قاچاقچیان و نیروهای ضد انقلاب مبارزه و از مرزهای ایران در مقابل افراد ضد نظام و تروریست حراست می کنند و اجازه ورود آنها را به کشور نخواهند داد لذا بهتر است مسئولان سازمان محیط زیست و دیگر مسئولان با برنامه ریزی درست و به موقع این معضل ریزگردها را حل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار