خبرهای داغ:
امام جمعه بخش تسوج:

بسیج با فرهنگ جهادی، بذر امید را در روستاها می کارد

خبرگزاری بسیج: امام جمعه بخش تسوج در بازدید از اردوهای جهادی بسیج شهرستان شبستر، گفت: بسیج با روحیه اخلاص و فرهنگ جهادی، بذر امید و نشاط را در روستاها می کارد.
کد خبر: ۸۷۱۲۵۱۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام بجانی، حضور در روستاهای محروم در قالب اردوی جهادی را حرکتی خداپسندانه و امید زا دانست و افزود: این حرکت جهادی و خداپسندانه می تواند الگوی خوبی برای مسئولان شهرستان باشد.

وی توانمندی های جهادی در شهرستان را بسیار مثبت ارزیابی و اظهار کرد: با باور و اعتماد به جوانان و عناصر مومن و با روحیه جهادی می توانیم مشکلات مردم در زمینه های مختلف را حل کنیم، بنابراین باید به جوانان و نوجوانان و اراده های جهادی و با اخلاص آن ها باور و یقین داشته باشیم.

حجت الاسلام بجانی با اشاره به اوصاف جهادگران بسیجی، آن ها را برگزیدگان درگاه حق تعالی عنوان و بیان کرد: زمانیکه انسان در مبارزه با نفس توفیق یافت، می تواند درد همنوع را احساس و برای رفع درد آن ها مجاهدت می کند.

امام جمعه تسوج،بسیج را موهبتی الهی خواند و خاطرنشان کرد: بسیجیان حافظان نظام و انقلاب بوده و نام و جایگاه بسیج در تاریخ کشور برای همیشه ماندگار خواهد شد.

حجت الاسلام بجانی در صحبت های پایانی خود، تاکید کرد: اگر مسئولان بخواهند برای مردم خدمت کنند، باید از تفکر جهادی بسیج الهام گرفته و با ابدیت بخشیدن به آنچه که در توان و امکانات دارند، رضایت الهی را به دست آورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها