خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

اصلاح جامعه در گرو پارسایی، حیا و حجاب بانوان خواهد بود/لزوم عزم جدي براي مقابله با بدحجابي در عرصه فرهنگ و اجرا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت:مسئله حجاب و عفاف از مقوله هاي راهبردي فرهنگ اسلامي است که دشمنان روي آن سرمايه گذاري کرده اند.
کد خبر: ۸۷۱۲۱۴۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نشست روشنگری بسیج فرهنگیان سپاه بوکان با موضوع عفاف و حجاب و با حضور فرماندهان و سرگروه های صالحین واحدهای مقاومت مدارس خواهر و جمع کثیری از دانش آموزان بسیجی خواهر در محل نمازخانه اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان ضمن سخنانی مسئله حجاب و عفاف را از مقوله هاي راهبردي فرهنگ اسلامي دانست و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی روي این مقوله سرمايه گذاري ویژه ای انجام داده اند وگاهي بحث حجاب و عفاف مطرح شده، ولي عزم جدي براي مقابله با بدحجابي در عرصه فرهنگ و اجرا وجود نداشته است.

حجت الاسلام تقی خدائی فام تصریح کرئ: حجاب در باورها و ارزش‌های ما ریشه دارد و رعایت پوشش به ویژه در میان بانوان، ایجاد مصونیت برای جلوگیری از عوارض منفی، مفاسد و ابتذال است.

وی اصلاح جامعه در را در گرو پارسایی، حیا و حجاب بانوان دانست و افزود: لزوم پوشيدگي زن در برابر نامحرم يكي از مسايل مهم اسلامي است و در قرآن كريم در اين خصوص تصريح شده است لذا جایگاه والای این گوهر گران‌بهای آفرینش، می‌طلبد که در صدف پوشش قرار گیرد تا ارزش‌هایش حفظ گردد.

حجت الاسلام خدایی فام با تشریح ضرورت حجابدر احادیث و روایات گوناگون بر ضرورت حجاب تأکید کرد و گفت: حضرت علی علیه‌السلام می‌فرماید: «زمانی که زن و مرد به ارزشهای الهی پایبند باشند ، در خانه ی آنها آرامش و سکوت هم از نظر جسمی و روحی است و هم از نظر فردی و اجتماعی.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: غربي ها دو عنصر شهادت و حجاب را شاخصه استکبار ستيزي دانستند و بر آن شدند تا با حجاب اسلامي ، عفاف خانوادگي ، عزت و حميت ديني معارضه کنند و در اجراي اين سياست از هزينه هاي ميليوني رسانه هاي ماهواره اي و اشاعه فحشا و شکستن حريم خانواده، انواع دسيسه ها را به کار گرفتند که نمونه آن «فارسي وان » و «بي بي .سي» و صداي آمريکا ، صدها کانال ماهواره اي ، اينترنتي و ابزارهاي گوناگون در فضاي مجازي و ارائه فيلم هاي ضداخلاق و اعزام مانکن هاي مستهجن و حتي ارسال عروسک هاي سکسي براي کودکان و طراحي لباس هاي تنگ و نازک و صدور آنها به کشور است.

خدایی فام در پایان تاکید کرد: شناخت ابعاد وجودی و اعتقادی حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام به عنوان الگوی صالح و شایسته زنان که خداوند نیز ایشان را برای هدایت آنان برگزید، یک اصل مهم است و باید به طرز جامع و حساب شده‌ای دانش‌آموزان را با این امر آشنا ساخت؛ زیرا وقتی دختران و زنان بدانند فاطمه، دختر رسول الله و حجت خداست و سخنان و اعمال او معیار الهی حرکت‌های زندگی است و عفاف و حجاب از ویژگی‌های بارز الهی او به شمار می‌رفت، طبعاً از او که جز به خواست خداوند عمل نمی‌کرد، پیروی خواهند کرد تا به عزت دنیا و سعادت آخرت دست یابند.

ارسال نظرات