قیام شهدای حرم در راستای کمک به اسلام است

مسؤول بسیج خواهران نفت و گاز گچساران گفت: در زمانه‌ای که ابر قدرت‌های استکباری جهان به دنبال اسلام‌ستیزی هستند، شهدای مدافع حرم برای کمک به اسلام قیام کرده‌اند.
کد خبر: ۸۷۱۱۷۹۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴

فاطمه بن‌رشید صبح امروز در همایش بزرگ عفاف و حجاب در جمع بانوان شاغل ادارات و نهادهای گچساران اظهار کرد: در جمهوری اسلامی ایران امروزه حجاب و عفاف، مشخصه زن مسلمان و بیانگر هویت دینی، ملی و انقلابی او است.

مسؤول بسیج خواهران نفت و گاز گچساران افزود: حجاب به عنوان عنصری ارزشمند در حفظ سلامت روان، تحکیم بنیان‌های خانواده و توسعه آرمان‌های معنوی، اخلاقی و اجتماعی به حساب می‌آید.

بن‌رشید با بیان این‌که در طول تاریخ انسان‌های زیادی برای دفاع از حریم عفاف و حجاب خون داده‌اند، تصریح کرد: امروزه نیز جوانان ایران اسلامی در دفاع از حرم نقش‌آفرینی می‌کنند و هر روز شاهد آمدن یک شهید ایرانی در دفاع از حرم هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا، به ویژه شهدای مدافع حرم از اجر معنوی و اخروی برخوردار هستند، گفت: شهدای مدافع حرم با شهدایی که در هشت سال دفاع مقدس به مقام رفیع شهادت رسیدند در یک مسیر قرار داشتند.

بن‌رشید ابراز کرد: شهدای مدافع حرم از عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و اگر مدافعان حرم با تروریست‌ها مقابله نکنند باید با گروه‌های تروریستی همچون داعش در مناطق دیگر درگیر شویم.

وی افزود: از این جهت دفاع مدافعین حرم حائز اهمیت بوده و شهدای مدافع حرم جایگاه والایی دارند.

مسؤول بسیج بانوان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یادآور شد: در زمانه‌ای که ابرقدرت‌های جهان به دنبال اسلام‌ستیزی هستند، شهدای مدافع حرم برای کمک به اسلام قیام کردند.

بن‌رشید اظهار کرد: بی‌شک خون شهدای مدافع حرم اثر کرده و ریشه ظلم خشکیده و مظلومان عالم و تمام آزادگان جهان سربلندتر از امروز خواهند بود.

وی با اشاره به صبر و بردباری خانواده‌های شهدای مدافع حرم گفت: خانواده شهدا جایگاهی رفیع و ارزشمند نزد خداوند متعال دارند و پاسداری شایسته از آنها نسبت به رشد و تربیت فرزندان صالح امری مهم و ضروری است.

بن رشید عنوان کرد: مهم‌ترین پیام شهدای حرم دفاع از ولایت فقیه به عنوان یک محور مهم اعتقادی در دوران معاصر است.

وی افزود: اگر فرزندان این مرز و بوم به نبرد با جبهه‌های استکبار می‌پردازند و جان و مال خود را در این مسیر اهدا می‌کنند، برای توسعه توجه به این پیام است.

بن‌رشید خاطرنشان کرد: همسران و مادران مدافعین حرم الگویی مناسب در جامعه امروزی ما هستند.

مسؤول بسیج بانوان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: این مراسم به منظور اعتلای فرهنگ و حجاب و گرامیداشت هفته حجاب با سلسله مباحث آسیب‌های اجتماعی و احکام عقیدتی برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.

بن‌شید تصریح کرد: انتظار شهدا از ملت اسلام ولایت‌پذیری مطلق، دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی است که باید در این مسیر ثابت قدم بوده و امانت‌دار خوبی باشیم.

وی تأکید کرد: حرکت در راه شهدا، نیازمند توجه ویژه تمام اقشار اجتماعی در هر جایگاه و مقامی است.

ارسال نظرات