خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان خبر داد

پیشگیری از بروز آسیب‎های اجتماعی برعهده همه مسئولین است

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی برعهده همه مسئولین است.
کد خبر: ۸۷۱۱۷۶۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ، محمد ابراهیم الهی تبار در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی که با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی همدان، فرماندار، دادستان کبودراهنگ و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: هدف از تشکیل این کمیته و کارگاه‌ها ریشه‌یابی آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی است.

وی افزود: در این راستا تمام دستگاه ها با انجام وظایف خود، شاهد توسعه و ارتقاء امنیت اجتماعی و روانی جامعه باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در ادامه درخصوص بومی سازی فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی آن به جامعه گفت: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در منطقه خود شهید بومی سازی شود و در همان جا انتقال یابد، پذیرش و قبول آن برای جوانان بیشتر خواهد بود.

وی در خصوص شناسایی حوزه آسیب اجتماعی، وضعیت آسیب ها، فعالیت های که منجر به کاهش آسیب ها می شود گفت: باید به این مشکلات پرداخت و در حل و فصل آنها گامی تاثیرگذار برداشت.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استان همدان در ادامه گفت: آسیب شناسی اجتماعی مطالعه و ریشه یابی در بی نظمی ها، ناهنجاری ها، آسیب هایی چون اعتیاد، فقر، بیکاری و طلاق همراه با علت ها، شیوه های پیشگیری، درمان، مطالعه و بررسی های نابسمان اجتماعی است.

مهرداد نادری فر با اشاره به اینکه جامعه باید فردا گرا باشد و در کبودراهنگ شاهد آن نیستیم خاطر نشان کرد: با ایجاد فردگرایی شور و نشاط اجتماعی را در جامعه ایجاد میکنیم و یک جامعه موفق و به دور از حزن خواهیم د اشت .

فرماندار کبودراهنگ نیز در ادامه گفت: برای جلوگیری از حزن و اندوه در جامعه باید بسترهای ایجاد نشاط در آن فراهم شود.

احسان قنبری با تاکید بر اینکه باید نشاط را به جامعه تزریق کرد، گفت: باید با بکارگیری تمام قوت نشاط را به جامعه تزریق کنیم چرا که لازمه موفقیت هر جامعه سالمی وجود نشاط اجتماعی و شادابی آن منطقه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات