خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی میاندوآب:

اعزام 40 گروه جهادی برای محرومیت زدایی به مناطق محروم میاندوآب

مسئول بسیج سازندگی میاندوآب از اعزام 40 گروه جهادی از اقشار مختلف مردم و بسیجیان به مناطق محروم این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۱۵۹۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جعفرعلی نژاد با بیان اینکه یکی از عرصه های فعالیت بسیج سازندگی در امر محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مناطق محروم است، گفت: در این راستا اقشار مختلف مردم بسیجیان با سازماندهی در قالب گروه های جهادی به مناطق مختلف روستایی و محروم اعزام می شود.

مسئول بسیج سازندگی میاندوآب با اشاره به اینکه امسال نیز گروه های جهادی در این شهرستان سازماندهی شده و به مناطق محروم اعزام شده اند، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، امسال 40 گروه جهادی از اقشار مختلف، مساجد، محلات، دانش آموزی، دانشجویی، مهندسین، پیشکسوتان، مداحان و هنرمندان به مناطق محروم برای خدمات رسانی اعزام شده و می شوند.

وی با بیان اینکه این گروه ها در قالب اردوهای جهادی یک، سه و هفت روزه در مناطق محروم خدمات ارائه می دهند، افزود: بر اساس برنامه ریزی ها امسال، حدود یک هزار و 100 نفر از بسیجیان در میاندوآب در این اردوها در قالی 40 گروخ جخادی شرکت می کنند.

علی نژاد با غیر قابل وصف خواندن اشتیاق و استقبال جوانان و نوجوانان از این اردوها، تصریح کرد: بسیج همواره به دنبال محرومیت زدایی از مناطق محروم بوده و بسیجیان نیز با روحیه ایثارگری و اشتیاق فراوان بدون هیچ چشمداشتی در این اردوها شرکت کرده و غبار محرومیت را از نقاط محروم می زدایند.

مسئول بسیج سازندگی میاندوآب اظهار کرد: بسیجیان و گروه های جهادی حضور یافته در مناطق محروم در عرصه های عمرانی، کشاورزی، فرهنگی، بهزیستی، بهداشت، مسکن مددجویی، مرمت وبهسازی مساجد، احداث خانه عالم، غسالخانه،پل سازی و محرومیت زدایی به فعالیت می پردازند.

ارسال نظرات