مهدی زمانپور در گفتگو با «بسیج»:

سینمای ما خنثی است/ جای خالی مهدویت در سینما

مستندساز و کارگردان کشورمان گفت: سینمای ما خنثی است و به این سوژه ها نمی پردازد، افرادی که می خواهند در این خصوص کار کنند باید از کارهای سطحی بپرهیزند ارگان ها و سازمان های مربوطه باید منبع و بودجه در اختیار علاقه مندان و حرفه ای ها قرار دهند.
کد خبر: ۸۷۱۱۵۰۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
مهدی زمانپور کیاسری مستندساز و کارگردان کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به جای خالی مهدویت در سینما گفت: سینمای ما هدف و استراتژی خاص و درستی ندارد و در این سی سال ثابت شده، چرا که از این همه اتفاقاتی که ما داشتیم هیچ کدام به تصویر کشیده نشده است.

وی افزود: این مسئله به صورت کاملا ملموس دیده می شود، ترور هایی انجام شده ، انفجارهایی صورت گرفته ولی از این قضایا فیلمی ساخته نشده است.

زمانپور تصریح کرد: این در حالی است که از چنین اتفاقاتی اطلاعات کامل داریم و درام آنها را از اول تا آخر می دانیم، در مورد موضوع مهدویت البته کار سخت تر می شود بحث های آخر زمانی همه جا هست آمریکا و هالیوود بیشتر از ما به آن می پردازند در صورتی که ساخته های آنها بر اساس عقل و منطق نیست.

مستندساز و کارگردان کشورمان تصریح کرد: آنچه که ما در تفکر شیعه از مهدویت داریم بر پایه عقل و منطق استوار است، باید بیشتر در این زمینه تحقیقات کنیم سینماگران ما باید به سمت نوشته های محققان بروند به اطلاعات دست پیدا کنند.

وی گفت: در زمینه مهدویت ابهاماتی وجود دارد و کسانی که می خواهند در این زمینه کار کنند باید مراقب باشند مورد سوء استفاده دشمن قرار نگیرند مسئولان باید حمایت کنند در حال حاضر جای خالی مهدویت در سینما واقعا احساس می شود.

زمانپور گفت: سینمای ما خنثی است و به این سوژه ها نمی پردازد، ابته افرادی که می خواهند در این خصوص کار کنند باید از کارهای سطحی بپرهیزند و دقیق و علمی کار کنند ارگان ها و سازمان های مربوطه باید منبع و بودجه در اختیار علاقه مندان و حرفه ای ها قرار دهند.

ارسال نظرات