امام جمعه اشکذر:

فقر و فلاکت و فیش های نجومی در نظام اسلامی جایز نیست/ فرانسه قربانی رفتار دوگانه خود در مقابل داعش

امام جمعه اشکذر گفت: شایسته نیست که در نظام جمهوری اسلامی عده ای در فقر و فلاکت به سر ببرند و عده ای فیش های حقوقی نجومی داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۱۱۴۶۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به داستان انتشار فیش های نجومی برخی مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی که چند وقتی است به مسئله روز تبدیل شده، اظهار داشت: شایسته نیست که در نظام جمهوری اسلامی عده ای در فقر و فلاکت به سر ببرند و عده ای فیش های حقوقی نجومی داشته باشند.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" امام جمعه اشکذر با بیان اینکه مقام معظم رهبری دستور دادند که هرچه سریعتر با عاملین چنین اقدامی برخورد و پول ها به خزانه دولت باز گردد، گفت: رئیس جمهور محترم با صدور بیانیه ای خواستار برخورد جدی با متخلفان شده است.

وی نقض برجام را در یک سالگی این توافق هسته ای نشانه ای بر عدم اطمینان به آمریکا دانست که با وجود رعایت تمام شرایط از سوی ایران باز به بدعهدی خود پاربرجا بود و به هیچ کدام از آن ها عمل نکرد.

امام جمعه اشکذر افزود: آمریکا با نقض برجام بار دیگر دشمنی علنی خود به ملت ایران را ثابت کرد و نشان داد که به هیچ عنوان قابل اعتماد نبوده و به تعهدات خود پایبند نیست و دولتمردان ما باید طرف را ملزم به رعایت تعهدنامه کنند که در غیر این صورت باید نسبت به اعاده حیثیت و آبرو ملت ایران اقدام شود.

وی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی توسط گروه داعش در شهر نیس فرانسه اظهار داشت: فرانسوی‌ها قربانی رفتار و کردار دوگانه خود در مقابل تروریست‌های داعش و منافقین هستند.

ارسال نظرات