خبرهای داغ:

نفوذ و جنگ نرم، دو راهکار اصلی دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی

خبرگزاری بسیج: یکی از هادیان سیاسی سپاه غدیر تبریز در جمع کارکنان این ناحیه، گفت: نفوذ و جنگ نرم دو ابزار قوی دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۷۱۱۴۴۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، احمد بابل پور با اشاره به فرمایشات و تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص مساله نفوذ، اظهار داشت: دشمن همه توان خود را در بحث نفوذ به ویژه نفوذ فرهنگی در بنیان خانواده توسط رسانه های غربی و نرم افزارهای موبایل در فضای مجازی بکار گرفته است.

بابل پور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حقوق های نامشروع و حرام گفت: عده ای خواسته یا ناخواسته از آن به عنوان حقوق نامتعارف یاد می کنند که واژه نادرستی بکار می برند و می خواهند این مسئله را کم رنگ نشان دهند.

وی با اشاره بر اینکه در این زمانه عده ای از مردم که به نان شب خود محتاج هستند و عده ای از بیت المال حقوق های نجومی دریافت می کنند را اشتباه دانست و خواستار برخوردجدی مسئولان امر با چنین برنامه هائی شد.

احمد بابل پور در پایان خاطرنشان کرد:شهدا و رزمندگان مدافع حرم با رشادت های خود موجب امنیت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند و جنگ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدها کیلومتری خود به کنترل در آورده اند که این نیز یکی از درایت های مقام معظم رهبری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها