دکتر فریدون عباسی در گفت‌وگو با «بسیج»:

آقایان ناشیانه مذاکره کرده‌اند و ادعای قهرمان دیپلماسی دارند/برای اینکه چوب اشتباهاتشان را نخورند، فرافکنی می‌کنند

رییس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: وقتی متن برجام ناشیانه نوشته شود و از عقل جمعی استفاده نشود و شتابزده عمل شود، مظمئنا دشمن می تواند بر مبنای همان نوشته هایی که در متن برجام آمده است بگوید که من به تعهداتم عمل کرده ام.
کد خبر: ۸۷۱۱۳۷۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات حمید بعیدی نژاد مبنی بر اینکه منظور روحانی از لغو همه تحریم ها فقط تحریم های هسته ای بوده است، اظهار داشت: انتظار نداشته باشید کسانی که بر طبل برجام می کوبیدند و آن را به هر طریقی بر افکار عمومی القا می کردند و دستاوردهای کشور را روغن ریخته نذر امامزاده می دانستند، جواب های قابل قبول و مستدلی ارائه دهند.

وی ادامه داد: اقدامات دولت تدبیر درباره برجام، از ابتدای سال 92 شتابزده بود و با یک اجماع و عقل جمعی پیش نرفت.

عباسی خاطرنشان کرد: وقتی عده ای به صورت طایفه گرایی بروند و مذاکره کنند، حق ملت ایران این نیست که این عده بخواهند برای آنها مشق دیپلماسی کنند.

وی افزود: متاسفانه تیم مذاکره کننده از ابتدای برجام و توافق هسته ای همیشه سعی داشتند که از تاکیدات مقام معظم رهبری عبور کنند و یا کمترین آنها را انجام دهند به همین خاطر، آقایان فقط رفتار و عمل اشتباه خود را توجیه می کنند.

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: وقتی متن برجام ناشیانه نوشته شود و از عقل جمعی استفاده نشود و شتابزده عمل شود، مظمئنا دشمن می تواند بر مبنای همان نوشته هایی که در متن برجام آمده است بگوید که من به تعهداتم عمل کرده ام.

عباسی تاکید کرد: آقایان به صورت ناشیانه مذاکره کرده اند و ادعای قهرمان دیپلماسی هم می کنند و حالا بایدچوب اشتباهاتشان را بخوردند اما تیم مذاکره کننده نمی خواهد چوب اشتباهاتش را بخورد و به دنبال فرافکنی است و زندگی را برای مردم سخت کرده اند.
ارسال نظرات