سهیل سلیمی در گفتگو با «بسیج»:

مدیران فرهنگی از طرح های مربوط به مهدویت حمایت نمی کنند

کارگردان و مستندساز کشورمان گفت: مسئولی که درکی از موضوع مهدویت در حوزه فرهنگ داشته باشد نداریم.
کد خبر: ۸۷۱۱۳۳۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
سهیل سلیمی کارگردان و مستندساز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به جای خالی مهدویت در سینمای ما گفت: جای خالی مهدویت در سینمای ایران به خوبی حس می شود و تنها دلیلش مسئولان هستند که حمایت نمی کنند وگرنه ما در این زمینه طرح زیاد داریم.

وی افزود: ما طرحمان را سه سال است که به بنیاد مهدویت برده ایم آنجا تاکید کردند که طرح خوبی است و باید کار شود ولی دریغ از اینکه یکی از مسئولان فقط بگوید حمایت از این کار می کنیم.

سلیمی اظهار داشت: مسئولان عوض شوند همه مشکلات حل می شود، ما کسی را که واقعا بتوان به او مسئول گفت در حوزه فرهنگ نداریم، فقط یک سری حقوق بگیر داریم که کارت می زنند و بعضا هم فیش های حقوق نجومی آنها رو می شود.

کارگردان و مستندساز کشورمان تصریح کرد: ما یک سریال در حوزه مهدویت طراحی کردیم که می شد کار شود اما نشد و پروژه را از دستور ادامه کار خارج کردیم به خاطر اینکه هزینه و زمان بیشتر از این نمی شد اختصاص داد برای یک کار بی نتیجه و طبیعتا مجبور شدیم آن را کنار بگذاریم.

سلیمی افزود: ما مسئولی که فهم فرهنگی داشته باشد نداریم کسی که درکی از موضوع مهدویت در حوزه فرهنگ داشته باشد نداریم، اگر این درک باشد مسائل حل می شود چون مشکل بودجه نداریم، همین میلیون ها حقوقی که مسئولان در ماه می گیرند این پول ها وجود دارد ولی برای پاداش ها و حقوق های بی حساب و کتاب مصرف می شود.

وی ادامه داد: ما در بحث فیلم و سینما خیلی استراتژیک به قضیه نگاه می کنیم تمام گزینه های استراتژیک در حوزه فرهنگ را در نظر گرفته وبرای همه آنها طرح داریم ما برای خیلی از سوژه ها طرح و کارگران داریم ولی مدیر مسئول فرهنگی فهیم که اهمیت بدهد نداریم، اگر هم جایی آثار خوبی تهیه می شود کار فردی بوده که به سرانجام رسیده و این طور نبوده که تیمی از طرف مسئولان حمایت شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار