خطیب جمعه موقت تفت:

شورای نگهبان به مجلس هویت می دهد/ عملکرد شورای نگهبان مصداق اقدام «انقلابی» است

امام جمعه موقت تفت گفت: عملکرد مناسب اعضای شورای نگهبان در طول انقلاب، مصداق عینی و کامل اقدام انقلابی بوده است.
کد خبر: ۸۷۱۱۱۲۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از صبح تفت،  امام جمعه موقت تفت در خطبه های این هفته نمازجمعه، 26 تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان را یادآور شد و گفت: مهمترین وظیفه شورای نگهبان پاسداری از انقلاب اسلامی است که در قالب نظارت بر تصویب درست قوانین و تایید صحت انتخابات برگزار می شود.

حجت الاسلام سیدمحمدسرمه چشم، ادامه داد: شورای نگهبان جاده اصلی مجلس شورای اسلامی است و در واقع این شورا به مجلس هویت می دهد.

وی با تشکر از عملکرد مناسب اعضای این شورا در طول انقلاب، تصریح کرد: شورای نگهبان به معنای حقیقی کلمه فعالیت انقلابی داشته و خواهد داشت.

خطیب جمعه تفت اضافه کرد: ما در فتنه برانداز سال 88 دیدیم که عده ای با زیاده خواهی به دنبال تحمیل نظر خود و زیر سئوال بردن حاکمیت نظام به بهانه انتخابات بودند اما شورای نگهبان با ایستادگی کامل مانع محکمی بر سر راه آن ها بود.

وی با اشاره به انتصاب سه نفر از فقهای شورای نگهبان توسط رهبر انقلاب، نیز اظهارداشت: خوشبختانه علمای انقلابی و با تقوا باردیگر برای انجام رسالت مهم شورای نگهبان انتخاب شدند.

حجت الاسلام سرمه چشم، همچنین به 15 شوال، سالروز شهادت امام صادق(ع) اشاره کرد و اذعان داشت: زحمات امام صادق(ع) بنیان و پایه مذهب تشییع را مستحکم کرد و علمای امروز ما همه شاگردان مکتب این امام همام(ع) هستند.

وی از عموم مردم تفت خواست تا برگزاری مراسم های شهادت امام صادق(ع)، قدر و منزلت جایگاه این امام را تبیین کنند.

توجه به خودسازی، عبودیت و بندگی خداوند و همچنین حفظ حالات معنوی ماه مبارک رمضان از دیگر محورهای سخنان امام جمعه موقت تفت بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار