جاویدالاثری به شهید «کمالی» رسید؛

از چشم انتظاری مادر تا بوی پیراهن پسر / تصاویر

شهید سعید با همان لباسی که شهدای گمنام را به خاک سپرد،در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در خان طومان سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به درجه کمال الانقطاع رسید.
کد خبر: ۸۷۱۱۰۱۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران ،شهید قهرمان پهلوانی است که از همه دلبستگی‌های دنیوی بریده و تنها به معبود خود می‌اندیشد و برای حفظ کیان و اسلام به میدان نبرد با کفار می‌رود و در این میان جان شیرین خود را تقدیم انقلاب می‌کند.

شهید سعید کمالی یکی از آن شهدایی است که به درجه کمال الانقطاع رسید و آسمانی شد.
 
شهیدی که چند روز قبل از اعزام به سوریه در محل شهدای گمنام در شهر سورک در ساخت یادمان شهدای گمنام کمک می کرد تا بتواند قدمی در راه پاسداشت شهدا بردارد.

شهید کمالی بعد از یک روز کار و ریختن عرق فراوان در زیر آفتاب با لباس خاکی که شوره‌های عرق در آن مشخص بود به سپاه میاندورود رفت تا لباس خود را عوض کرده و به خانه برود تا فردایی دیگر بتواند باز هم در ساخت یادمان شهدا کمک کند. اما به یکباره خبر از رفتن شنید و با همان لباس رزمی که برای شهدای گمنام کار می کرد برای  دفاع از حریم اهل بیت(ع) به سوریه پرواز کرد.

دیری نپایید که شهدای گمنام مزد تلاش‌ها، اخلاص، پاکی و صداقت و ایمانش را دادند و این بار هم با لباسی که خاکی شده بود در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در خان طومان سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 حالا بعد از چندماه لباس شهید کمالی ،همان لباسی که با آن در ساخت یادمان شهدای گمنام استفاده کرد،به مادر چشم انتظارش تحویل داده شد.
 
 
 
 شهید مدافع حرم سعید کمالی در سال 69 در روستای کفرات بخش هزارجریب شهرستان نکا به دنیا آمد و امروز بعنوان شهید جاویدالاثر نشان ایثار را از دست بانوی بی نشان حضرت فاطمه(س) گرفت.از شهید یک فرزند به نام امیرمهدی بیادگار مانده است.
 
شایان ذکر است شهید مدافع حرم سعید کمالی بهمراه 12 شهید مدافع حرم مازندران در 17 اردیبهشت سال جاری بدست شقی ترین دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در خان طومان سوریه به فیض شهادت نائل شد که پیکر مطهر 10 شهید مدافع حرم از جمله شهید سعید کمالی هنوز به وطن بازنگشت.
 
 انتهای پیام/ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها