خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سراب:

تنها راه مقابله با دشمنان ادامه راه شهداست

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه سراب در آیین یادواره شهدای روستای کیوج شهر مهربان، گفت: تنها راه مقابله با دشمنان ادامه دادن راه شهداست.
کد خبر: ۸۷۱۰۹۷۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، کاظم قلعه افزود: چون مردم ایران اسلامی پای اصول اسلامی بودن و پشتیبان رهبر بودند دشمنان برای مقابله جنگ را تحمیل کردند و هدف آن ها از آوردن صدام به دست آوردن اروند نبود بلکه براندازی نظام جمهوری اسلامی بود .

وی ادامه داد: کشورهای غربی، آمریکا و شوروی در جنگ تحمیلی از عراق پشتیبانی می کردند ولی با مجاهدت شهدا که با نثار خون خود از آرمان های انقلاب اسلامی و امام دفاع کردند و نگذاشتند یک وجب خاک به دست دشمن بیافتد.

وی خاطرنشان شد: به فرموده حضرت آقا باید از شجاعت این شهدا پند بگیریم چراکه این شهدا زنده و نظارگر اعمال و رفتار ما در جامعه هستند و لازم است با بصیرت و آگاهی پیام شهدا را دریافت کنیم و ادامه دهنده راه این شهدا باشیم.

فرمانده سپاه سراب در ادامه گفت: هدف ما از ترویج اسلام ناب محمدی است اگر ما هم مثل برخی کشورهای عربی اسلام آمریکایی را قبول داشتیم الان در دنیا کلی طرفدار داشتیم و هدف آن ها از ظهور داعش مقابله با ایران و اسلام ناب محمدی و ماهیت جمهوری اسلامی است.

قلعه افزود: اگر ما امروز با کمال آسایش زندگی می کنیم به برکت خون شهدا و شهدای مدافعان حرم است که فراسوی مرزهای از کشورمان دفاع می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها