فرمانده سپاه خدابنده:

ايجاد عدالت اجتماعي در جامعه، به بركت انقلاب اسلامي

امروز به بركت انقلاب اسلامي عدالت اجتماعي در جامعه ايجاد شده است و محروميت زدايي در راس برنامه هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۷۱۰۸۹۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه خدابنده در كلنگ زني طرح آبرساني روستاي اوچ بلاغ از توابع بخش سجاسرود شهرستان خدابنده گفت: امروز به بركت انقلاب اسلامي عدالت اجتماعي در جامعه ايجاد شده است و محروميت زدايي در راس برنامه هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي قرار گرفته است و بسيج سازندگي در اين عرصه پيشرو است.

ولي اله ابراهيمي فرمانده سپاه خدابنده با اشاره به برنامه هاي بسيج سازندگي و نقش سپاه پاسداران در محروميت زدايي افزود: رفع فقر و زدودن غبار محروميت از مناطق دور افتاده مورد تاكيد هميشگي مقام معظم رهبري است‌ و در اين راستا بسيج سازندگي پيش قدم بوده است.

وي اظهار داشت: احداث سرويس بهداشتي مسجد،كمك به احداث خانه عالم، كمك به احداث راه روستايي، تعمير مدرسه، لايروبي قنات، كمك به احداث خانه محروم و كمك به تكميل غسالخانه از ديگر پروزه هاي اجرايي در شهرستان خدابنده بوده است.

فرمانده سپاه خدابنده در ادامه کرد: سپاه در شرايط سخت و بحراني در كنار مردم بوده است و اين سپاه مردمي زير نظر امام راحل شكل گرفت و در كنار تمام مسئوليت‌هايي كه به آن واگذار شده به ارائه خدمات به مردم مي‌پردازد.

ابراهيمي بيان داشت: خدمت رساني به مردم و رفع محروميت از چهره مناطق دور افتاده كشور و برقراري عدالت اجتماعي از جمله بركات انقلاب اسلامي است كه بايد قدردان نظام اسلامي باشيم.

فرمانده سپاه خدابنده وي در خاطر نشان ساخت: امروز به بركت انقلاب اسلامي عدالت اجتماعي در جامعه ايجاد شده است و محروميت زدايي در راس برنامه هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي قرار گرفته است.

گفتنی است، احداث مخزن توسط اهالي روستاي اوچ بلاغ و حفر چاه توسط بسيج سازندگي و پمپ و وسايل برقي و ساير وسائل نيز توسط اداره آب و فاضلاب روستائي شهرستان خدابنده انجام شده است.

ارسال نظرات