به نقل از روابط عمومی حوزه هنری زنجان:

برگزاری شب شعر ترمه و تغزل در زنجان

به همت حوزه هنری زنجان شب شعر ترمه و تغزل در زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۰۰۹۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شب شعر ترمه و تغزل در زنجان برگزار شد و در این مراسم از شخصیت بزرگ حسین منزوی تجلیل شده و شاعرانی بزرگی همچون محمدعلی بهمنی اشعاری در وصف این شاعر بزرگ خواندند.

گفتنی است، شب گذشته در حاشیه چهاردهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره شب شعر ترمه و تغزل به همت حوزه هنری و با مشارکت شهرداری زنجان برگزار شد که در این شب شعر، اساتید، داوران و شاعران جوانی زنجانی به شعرخوانی پرداختند.

در شب شعر ترمه و تغزل مهمانانی همچون محمد علی بهمنی، فاضل نظری، علیرضا بدیع، علیرضا قزوه و سعید بیابانکی حضور داشتند و اعلام کردند که تا کنون شاهد استقبالی به این گستردگی در شبهای شعر نبوده اند.

شهردار زنجان در حاشیه این مهرواره گفت: لازم است شهرداری علاوه بر فعالیتهای خدماتی و عمرانی به فعالیتهای فرهنگی نیز بپردازد زیرا شهروندان نیازهای روحی و عاطفی خاصی دارند که این نیازها با مبلمان شهری و فعالیتهای عمرانی و خدماتی حل نخواهد شد.

حبیب یگانه افزود: از جمله فعالیتهای فرهنگی شهرداری را می توان برگزاری شب شعر با همکاری حوزه هنری دانست که با توجه به حضور شخصیتهای فرهنگی و هنری شاخص در استان زنجان برگزاری آن ضروری است و پیشنهاد می شود اجرای اینگونه فعالیتها گسترش یابد.

وی تأثیر برگزاری این شب شعر را مثبت ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و ادبی شاهد تقویت رویکردهای فرهنگی و هنری در استان باشیم.

شایان ذکر است در این مراسم از شخصیت بزرگ حسین منزوی تجلیل شده و شاعرانی همچون محمدعلی بهمنی اشعاری در وصف این شاعر خواندند.

ارسال نظرات