کارشناس فرهنگی در گفتگو با «بسیج» تاکید کرد

لزوم مقابله با تولیدکنندگان لباس های غیراسلامی

نادری گفت:ضعف قانون در برخورد با تولید کنندگان لباس های نامتعارف باید اصلا شود و باید با تولید کنندگان لباس های غیراسلامی و مبتذل برخورد شود و دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای آنها در نظر گیرد.
کد خبر: ۸۷۰۹۶۴۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
سیدمحمدیاشار نادری کارشناس فرهنگی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت رعایت موضوع عفاف و حجاب در جامعه گفت: تشکل های دولتی که در این خصوص مسئولیت و وظیفه دارند باید مشخص باشند تا کار را پیگیری کنند، نمی شود رعایت حجاب را تنها به ایمان افراد نسبت داده و به آن بی توجه بود، فرهنگ سازی خوب است اما نیاز به زمان دارد ولی بالاخره مسئولان نظام اسلامی باید به قوانین شرعی و قانونی حجاب پایبند باشند و یکی از ضعف های دولت، عدم برخورد با تولیدکنندگان لباس های غیراسلامی و مبتذل است.
 
وی ادامه داد:مسئولان در زمینه ترویج فرهنگ حجاب بیشتر همت کنند تا این حق اجتماعی مردم رعایت شود و این مسئله به نظارت بیشتر مسئولان بر می گردد.
 
نادری افزود: رعایت حجاب تنها یک حق فردی نیست بلکه اجتماعی است و هیچ کس نمی تواند بگوید من دلم می خواهد بی حجاب باشم.
 
این کارشناس فرهنگی خاطر نشان کرد: ضعف قانون در برخورد با تولید کنندگان لباس های نامتعارف باید اصلا شود و باید با تولید کنندگان لباس های غیراسلامی و مبتذل برخورد شود و دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای آنها در نظر گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار