خبرهای داغ:
نماینده مردم میاندوآب در مجلس:

تعلل دولتمردان در برخورد با حقوق‌های نجومی پذیرفتنی نیست

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مسئولان، ماهانه به اندازه یک اداره ‌کل حقوق دریافت می‌کنند، تعلل دولتمردان در برخورد با حقوق‌های نجومی جای تاسف دارد.
کد خبر: ۸۷۰۹۶۳۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همایون هاشمی به موضوع حقوق‌های نجومی اشاره کرد و اظهار داشت: به این موضوع باید دولتمردان پاسخ دهند و در این باره مجلس از این موضوع به عنوان حوزه نظارتی متاسف و متاثر است.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ظاهرآ عمق مشکل به مردم شفاف‌سازی نشده است و بر اساس اخبار منتشره تنها 950 نفر از افرادی که حقوق نجومی دریافت می‌کنند شناسایی شده‌اند.

وی حقوق‌های نجومی برخی مسئولان را زخم عمیق اخلاقی بر پیکره دولت خواند و اظهار داشت: رئیس جمهور و دولتمردان باید به سرعت به دنبال درمان آن باشند چرا که شرایط بسیار بحرانی است.

هاشمی گفت: این امر که شخصی به اندازه یک اداره‌ کل ماهانه حقوق دریافت می‌کند بسیار آزار دهنده است و تعلل برخی از دولتمردان برای برخورد با این موضوع جای تاسف است.

نماینده مرم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی به برخورد دولت با افراد دو شغله نیز تاکید کرد و گفت: طبق قانون هر فرد می‌تواند عضو یک هیئت مدیره باشد و هر گونه اضافه برداشت خطا و باید برخورد قانونی شود.

وی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی درگیر مشکلات مردم در حوزه تامین معیشت، بیکاری، ازدواج، مسکن هستند بنابراین دولتمردان باید موضوع حقوق‌های نجومی را جدی گرفته و به سرعت این موضوع را رفع و رجوع کنند.

ارسال نظرات