مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان:

مرحوم خالقی‌پور سه نفر از عزیزان خود را تقدیم اسلام کرد

مرحوم خالقی‌پور با درک موقعیت،نظام و انقلاب سه نفر از عزیزان خود را تقدیم اسلام کرد.
کد خبر: ۸۷۰۹۳۵۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت محمود خالقی‌پور پدر سه شهید دفاع مقدس گفت: مراسم یادبود این پدر شهید در مسجد امام حسن مجتبی (ع) نازی آباد برگزار می‌شود.

علی کاظمی افزود: مرحوم خالقی‌پور سه شهید بزرگوار رسول، داوود و علیرضا را تقدیم نظام و انقلاب کرده بود.

وی با اشاره به اینکه مرحوم خالقی‌پور با درک موقعیت،نظام و انقلاب سه نفر از عزیزان خود را تقدیم اسلام کرد، اظهار داشت: این پدر شهید، مدت‌ها در بستر بیماری بوده و در نهایت روز گذشته در بیمارستان خاتم‌الانبیاء دار فانی را وداع گفته و درگذشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه مراسم یادبود این پدر شهید، در مسجد امام حسن مجتبی (ع) نازی آباد برگزار خواهد شد، گفت: این مراسم از ساعت 17 و 30 دقیقه آغاز خواهد شد.

کاظمی در ادامه با اشاره به اینکه استان زنجان، 3 هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است، گفت: تعداد جانبازان استان 7 هزار نفر و تعداد آزادگان استان نیز 589 نفر است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 400 یادواره شهید به یاد شهدا برگزار شد، اضافه کرد: این یادواره‌ها به صورت مستقل از سوی بنیاد شهید و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان همچنین از اجرای طرح سپاس در پاسداشت والدین و خانواده شهیدان و جانبازان خبر داد و گفت: این طرح در قالب دیدار و تفقد از این خانواده‌ها اجرایی می‌شود.

ارسال نظرات