همزمان با روز عفاف و حجاب

اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در استان البرز برگزار شد+تصاویر

اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده صبح امروز (۲۱تیر) همزمان با روز عفاف و حجاب در شهرستانهای استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۹۲۹۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده به مناسبت روز عفاف و حجاب با حضور حجت‌الاسلام‌ مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی،سردار علی استادحسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، حجت‌الاسلام محمد جواد موحد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع)  به همراه برخی دیگر از مسئولان در کانون شهید سبحانی سپاه امام حسین (ع) کرج برگزار شد.

 در این برنامه که با شعار حفظ حجاب و حریم خانواده برگزار شد جمع زیادی ازخانواده های شهدای مدافع حرم استان البرز حضور داشتند.
 
در این مراسم همسر شهید مدافع حرم، حجت الاسلام علی تمامزاده با اشاره به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شهدای مدافع حرم برگزیدگان الهی هستند، اظهارداشت: مقام معظم رهبری اجر شهدای مدافع حرم را اجر دوشهید متصور شدند.

وی معرفی شهدای مدافع حرم و ارائه وصیت نامه شهدا به جوانان، لازم دانست و افزود: بی شک امنیت کنونی کشور مدیون ایثارگری شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری است. 

این برنامه در بخشهای مختلف سرود، مداحی و مسابقه در زمینه حجاب همراه بود و در پایان این برنامه از خانواده های شهدای مدافع حرم استان البرز با اهدای لوح تقدیر و گل قدرانی شد.

همچنین به‌ مناسبت روز ملی عفاف و حجاب ،اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده (زینبیون) روز دوشنبه در شهرستان فردیس برگزار شد.
 
در این مراسم که با حضور جمع کثیری از مردم در شهرستان فردیس برگزار شد،‌ طومار بزرگی در راستای تأکید بر عفاف و حجاب به امضا رسید.

 گفتنی است این اجتماع بزرگ در سایر شهرهای استان البرز نیز برگزار شد.
 
ماهدشت: پارک ماهدشت، ساعت 9:30 صبح، با سخنرانی سعید عزیزی برگزار شد.

فردیس: فلکه دوم به سمت فلکه چهارم، ساعت 9:30 با سخنرانی حجت الاسلام دوست محمدی برگزار شد.

 نظرآباد: پارک شهر در جوار مزار شهدای گمنام، ساعت 18، با سخنرانی حجت الاسلام دوست محمدی برگزار می شود.

طالقان: میدان شهید فلاحی، ساعت 10 صبح، با سخنرانی حجت الاسلام حسینی برگزار شد.

اشتهارد:
پارک چمران به سمت مدرسه سادات، ساعت 18، با سخنرانی حجت الاسلام میلانی نژاد برگزار شد.
 
 
 عکس:خانم خواجه امیری
انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها