عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با«بسیج»مطرح کرد

وضعیت نامطلوب خدمات درمانی روستائیان/ طرح تحول سلامت نتیجه بخش نیست

نماینده مردم لاهیجان در مجلس گفت: متأسفانه مناطق دور افتاده و روستایی کشورمان وضعیت درمانی مطلوبی ندارند و دولت باید به این مسئله و نیازهای درمانی روستائیان توجه بیشتری کند.
کد خبر: ۸۷۰۸۸۸۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳

ذبیح الله نیکفر عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به وضعیت نامناسب حوزه بهداشت و درمان و طرح تحول سلامت بیان داشت: علی رغم تلاش هایی که در این حوزه صورت گرفت متأسفانه مناطق دور افتاده و روستایی کشورمان وضعیت درمانی مطلوبی ندارند و دولت باید به این مسئله و نیازهای درمانی روستائیان توجه بیشتری کند.

وی افزود: طرح بزرگ تحول سلامت در اجرا با چالش هایی روبرو است در برخی مناطق منابع مالی به اندازه کافی نیست و مردم نمی توانند از خدمات درمانی و پزشکی بهره مند شوند و این مسئله طرح تحول سلامت را دچار مشکل کرده است.

نماینده مردم لاهیجان خاطر نشان کرد: در حال حاضر در برخی از بیمارستان ها پزشک های مقیم را برداشته اند که این مسئله هم مردم را گرفتار کرده است، یکی از دیگر مشکلات به روز نبودن پرداخت ها توسط بیمه است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در خاتمه گفت: با وجود اینکه طرح تحول سلامت بسیار گسترده است اما وقتی مجریان نتوانند آن را به خوبی اجرا کنند نتیجه ای نخواهیم گرفت.

ارسال نظرات