رعایت فرهنگ عفاف و حجاب توسط کارکنان ادارات ضروری است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر رعایت فرهنگ عفاف و حجاب توسط کارکنان ادارات تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های متولی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نظارت بیشتری در تأمین البسه داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۰۸۶۹۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵

فریبا رحمان‌پور عصر امروز در نشست کمیته عفاف و حجاب با گرامیداشت این هفته بر توجه و رعایت بیشتر فرهنگ حجاب و عفاف کارکنان ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان الگو تأکید کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کارکنان ادارات به عنوان سرمایه‌های اجتماعی جامعه دینی ما باید در خصوص مسأله عفاف و حجاب دقت لازم و مستمر را داشته باشند.

وی بر توسعه فرهنگ حجاب و عفاف تأکید کرد و گفت: برای توسعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف دستگاه‌های متولی نظارت بیشتری در تأمین البسه داشته باشند، ضمن اینکه دستگاه‌های تبلیغی در راستای ارشاد و مشاوره در این خصوص همکاری بیشتری داشته باشند.

رحمان‌پور با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف برنامه‌ریزی بهتری و تلاش بیشتری داشته باشند، افزود: به لحاظ قانونی و شرعی مسائل مربوط به حجاب و عفاف به خوبی روشن است و باید راهکارهای عملی آن ارائه شود.

این مسؤول اضافه کرد: برای تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف به طور هدفمند می‌توان با برنامه و با احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌ها را به پیش برد.

ارسال نظرات