با حضور وزیر صورت گرفت:

تجلیل از 2 كارآفرين ملي مازندرانی در همایش روز صنعت

در همایش بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن از دو کار آفرین مازندرانی که رتبه برتر را در سطح کشور به خود اختصاص دادند تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۸۷۰۸۵۳۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی صنعت و معدن ،در همایش بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از صاحب نظران و فعالین صنعت و معدن و تجارت برگزار شد از دو کار آفرین مازندرانی که رتبه برتر را در سطح کشور به خود اختصاص دادند تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

در این همایش  مهندس نعمت زاده با اعلام اینکه حدود بیست و پنج سال قبل شخصاً کارخانه کاله را افتتاح کرده ام عنوان داشت : سال گذشته از این شرکت بزرگ بازدید داشته و روند تولید و کیفیت محصولات آن به گونه ای است که هم اکنون این شرکت حتی پنیر ایتالیایی را بهتر از خود کشور ایتالیا تولید می کند.


یادآور می شود شرکت کاله به عنوان بزرگترین صادرکننده محصولات لبنی در سمینار امسال موفق شده است اولین محموله محصولات لبنی کشور را به روسیه صادر کند وصادرات محصولات لبنی ایران به جنوب آفریقا،پاکستان ومالزی را در دستور کار دارد.

همچنین شرکت میدکو بامدیریت یک مازندرانی کارآفرین باسرمایه ثبتی یک میلیارد تومان دریک دهه پیش تاسیس واکنون بیش از4.2 میلیارد دلار درداخل وخارج ازکشور در حوزه معادن وسرمایه گذاری معدنی ازجمله زنجیره فولاد کشور به ظرفیت 4میلیون تن سرمایه گذاری کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها