خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان فامنین خبر داد

برگزاری راهپیمایی روز عفاف و حجاب در فامنین

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان فامنین از برگزاری گردهمایی و راهپیمایی روز عفاف و حجاب در 21 تیر ماه در شهرستان فامنین خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۷۹۱۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹

عذرا نقوی در گفتگو با خبرنگار بسیج در فامنین با اشاره به هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی برای این هفته در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته برگزاری گردهمایی و راهپیمایی روز عفاف و حجاب در شهرستان فامنین است که به منظور مقابله با هجمه‌های دشمن در رابطه با کشف حجاب زنان در شهرستان برگزار می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان فامنین عنوان کرد: هدف از برگزاری راهپیمایی هفته حجاب و عفاف ایجاد زمینه همکاری و هم‌افزایی سازمان‌ها و موسسه‌های مردم نهاد در زمینه حجاب و عفاف و تقویت اعتماد به نفس در زنان محجبه در شهرستان فامنین است.

وی ادامه داد: این گردهمایی با همکاری دستگاه‌های دولتی از قبیل فرهنگی شهرداری، مسئول امور بانوان فرمانداری، سازمان تبلیغات و با حضور امام جمعه شهرستان در روز دوشنبه 21 تیر ماه از مزار شهدای گمنام به طرف پارک ملت شهرستان برگزار می‌شود.

نقوی خاطرنشان کرد: این گردهمایی با هدف حمایت از حجاب و عفاف با شعار «عفاف و حجاب، زندگی عفیفانه و سعاتمندی خانوداه» برگزار می شود.

وی در پایان از بانوان شهرستان دعوت کرد تا با حضور پر رنگ خود در این راهمپیمایی باعث تقویت فرهنگ‌سازی گفتمان سبک زندگی عفیفانه در شهرستان شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار