خبرهای داغ:
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس:

نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) توطئه های دشمنان را خنثی می کنند

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی، امن ترین نقطه در دنیاست و نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) کوچکترین اقدام دشمنان را رصد کرده و خنثی می کنند.
کد خبر: ۸۷۰۷۶۴۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از زرین خبر، جهانبخش محبی نیا در جمع مردم میاندوآب با بیان اینکه عید فطر نمادی از روز رستاخیز است، اظهار کرد: همانطور که بعد از یک ماه روزه داری، عید فطر و نتیجه یک ماه روزه داری فرا می رسد، بعد از یک عمر نیز در روز قیامت و رستاخیز، نتیجه اعمال خود را مشاهده می کنیم ولی در آن روز دیگر فرصتی برای جبران نیست.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی به مسائل روز اشاره کرد و با بیان اینکه مردم ایران اسلامی، همیشه در صحنه حاضر بوده اند، افزود: مردم ایران اسلامی، همه سختی ها و مشکلات را تحمل کرده و امروز در نهایت اقتدار قرار داریم.

وی با بیان اینکه در هر جامعه مشکلاتی وجود دارد که مسئولان برای رفع آن تلاش می کنند، گفت: همه ما برای کم کردن مشکلات، اشتغال جوانان و حل مشکلات تولید و شکستن رکود تلاش می کنیم.

محبی نیا با تاکید بر اهمیت مسئله امنیت و نقش آن در توسعه، تصریح کرد: امنیت زیر ساخت و اساس توسعه است و الحمدالله امروز ایران اسلامی در نهایت امنیت به سر می برد.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی به عملیات سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری عناصر گروه های تکفیری و داعشی در ایران، اظهار کرد: ایران اسلامی، امن ترین نقطه در دنیاست و نیروهای نظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) کوچکترین اقدام دشمنان را رصد کرده و خنثی می کنند.

وی ولایت فقیه را محور ثبات و اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: ولایت فقیه محور اصلی ثبات و اقتدار کشور در منطقه و جهان است و همه ما وظیفه داریم پشتیبان ولی فقیه باشیم.

محبی نیا تصریح کرد: امیدواریم با طرح ها و اقداماتی که انجام می شود، بتوانیم در صحنه اقتصاد، تولید، رفاه و معیشت مردم بتوانیم نمره عالی کسب کنیم.

ارسال نظرات