سلیمی در گفتگو با «بسیج»مطرح کرد

نقش ماهواره در قبح زدایی از بی بند و باری

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: ماهواره و فضای مجازی ابزاری هستند که توسط برخی کانون های داخل و خارج از کشور به صورت حساب شده و دقیق به دنبال قبح زدایی از بی بندو باری هستند
کد خبر: ۸۷۰۷۵۸۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج اظهار داشت: ماهواره و فضای مجازی ابزاری هستند که توسط برخی کانون های داخل و خارج از کشور به صورت حساب شده و دقیق به دنبال قبح زدایی از بی بندو باری هستند.

وی افزود: متأسفانه برخی افراد بدون هیچ توجهی به این مسئله اسیر محتوای فاسد ماهواره و شبکه های اجتماعی شده اند؛ عده ای می خواهند با ترویج بی بندو باری و کشاندن جوانان به کانون های فساد اراده آنها را سست کنند در این صورت دیگر حد و مرزی باقی نمی ماند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از ارگان ها در این راستا اقدامی نمی کنند و یا اقداماتشان درخور و در حد نیاز نیست، باید مراقب بود و به سادگی و با ساده اندیشی نباید از کنار آن عبور کرد.

این نماینده مجلس در خاتمه اظهار داشت: بعضی از مسئولان با رویکرد سیاسی خود از ترویج بی بند و باری در جامعه غافل هستند؛ امیدوارم مسئولان نسبت به این مسائل توجه بیشتری کنند چراکه در این زمینه به اندازه کافی قانون وجود دارد اما بی عملی مسئولان است که این مشکلات را به وجود می آورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار