مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد ناکید کرد

ضرورت اطلاع رسانی گسترده رسانه ها برای بزرگترین رویداد فرهنگی در استان

مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمدبه بزرگترین رویداد فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: اجلاسیه شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، بزرگترین رویداد فرهنگی استان طی ۲۰ سال اخیر است که لازم است همه برای اجرای هر چه بهتر این رویداد بزرگ دست به دست هم بدهیم.
کد خبر: ۸۷۰۷۴۷۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج رسانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ،سرهنگ قربانعلی حسن زاده، شب گذشته در جلسه  شورای بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد، ضمن بیان گزارش کاری از وضعیت بسیج رسانه، به بزرگترین رویداد فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: اجلاسیه شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، بزرگترین رویداد فرهنگی استان طی ۲۰ سال اخیر است که لازم است همه برای اجرای هر چه بهتر این رویداد بزرگ دست به دست هم بدهیم.

وی افزود: پس از سفر بیست و سه سال پیش رهبر انقلاب به استان، این اجلاسیه بزرگترین رویداد فرهنگی استان در بعد از انقلاب است.

حسن زاده ادامه داد: اجلاسیه شهدای استان، در مهرماه سال جاری با حضور چهره های ملی، به مدت چهار روز برگزار می شود که در روز پایانی، اجلاسیه نهایی برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش، به برنامه های بسیج رسانه استان در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت:  تشکیل گروه های تربیت و آموزش خبرنگاری، برپایی حلقه های صالحین اصحاب رسانه، آموزش حرفه ای خبرنگاری، دوره طرح ولایت بسیج رسانه، جشنواره رسانه ای ابوذر، گرامی داشت روز خبرنگار، برپایی اردوهای رسانه ای همراه با بسیج سازندگی و پیاده سازی شبکه های اجتماعی از جمله مهم ترین برنامه های بسیج رسانه در سال جاری می باشد.

گفتنی است، دوستانی، عضو کارگروه فضای مجازی اجلاسیه شهدای استان نیز به برخی از فعالیت های این کارگروه اشاره کرد و گفت: نرم افزار اندروید ۱۰۰ شهید استان را در دستور کار قرار داریم که تا کنون بیش از ۳۰ نرم افزار آن تکمیل شد و در روز اجلاسیه رونمایی می شوند.

وی افزود: این نرم افزار ها شامل زندگی نامه، وصیت نامه، خاطرات و تصاویر شهدای استان می باشند.

دوستانی از راه اندازی سایت اطلاع رسانی ۱۸۰۰ شهید استان و کانال تلگرامی اجلاسیه نیز خبر داد.

ارسال نظرات