نماینده مردم زنجان در مجلس در گفتگو با «بسیج»:

دولت یازدهم قوانین حجاب را اجرایی نمی کند

نماینده مردم زنجان در مجلس گفت: در حال حاضردر حوزه حجاب و عفاف احترام به ارزش ها کاملاً رها شده و ما در طول این سه سال که از دولت یازدهم گذشته کار مفید و موثری در حوزه فرهنگی مخصوصا حجاب ندیدیم.
کد خبر: ۸۷۰۷۰۵۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

فریدون احمدی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به وضعیت بد حجاب در جامعه و تشدید آن در فصل تابستان که با بی توجهی های مسئولان همراه است گفت: مقام معظم رهبری اخیراً بحث ولنگاری فرهنگی را در جمع نمایندگان مجلس دهم مطرح کردند که این نشان داد مسئولان اعتقادی به کار فرهنگی ندارند.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: متأسفانه در مجلس جدید متقاضیان فعالیت در کمیسیون فرهنگی نیز تعداد بسیار کمی بودند و این خود نشان دهنده اوضاع وخیم فرهنگ است.

وی ادامه داد: در حال حاضردر حوزه حجاب و عفاف احترام به ارزش ها کاملاً رها شده و ما در طول این سه سال که از دولت یازدهم گذشته کار مفید و موثری در حوزه فرهنگی مخصوصا حجاب ندیدیم.

احمدی در پایان اظهار داشت: همه مشکلاتی که در زمینه فرهنگی و بدحجابی ها و بی بند و باری ها در جامعه می بینیم ناشی از رها شدگی مسئله فرهنگ در جامعه است.


ارسال نظرات