خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه:

عیدفطر پاداش بندگی/حفظ وحدت باید در اولویت مردم باشد

خبرگزاری بسیج: امام جمعه مراغه در خطبه های نماز عید فطر این شهرستان عید فطر را پاداش یک ماه بندگی روزه دارانی که در میهمانی خداوند متعال شرکت کرده اند عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۰۶۹۰۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محدتفی پورمحمدی افزود: روزه داران و متقین باید پس از ماه رمضان نورانیت و بندگی این ماه را نگه دارند چون هر روزی که معصیت در آن صورت نگیرد برای آن بنده عید بزرگ به شمار می رود.

وی با بیان اینکه حفظ وحدت و همبستگی همیشه باید در اولویت مردم باشد، اظهار داشت: وحدت و همبستگی از نعمت های بزرگ برای زیستن در کنار هم بوده که مردم، مسئولان و نخبگان جامعه باید همیشه برای حفظ آن تلاش کنند.

آیت الله پورمحمدی با اشاره به اینکه مراغه هم اکنون به علت فوت منتخب مجلس دهم فاقد نماینده بوده و انتخابات میاندوره ای آن همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود اظهار کرد: از هم اکنون بسیاری از افراد فعالیت های خود را آغاز کرده تا در زمان انتخابات و ثبت نام نسبت به آمادگی برای خدمت گذاری قدم در مجلس بگذارند.

امام جمعه مراغه ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز ایام انتخابات و تبلیغات آن آغاز نشده انتظار می رود هواداران و خود آن ها نسبت به رعایت قوانین حساس باشند و خود قانون را که نماینده های گذشته جهت ایجاد امنیت و آرامش در کشور به تصویب رسانده اند زیر پا نگذارند.

این عضو خبرگان رهبری افزود: برخی از محافل از فعالیت بیش از 30 نفر در این شهرستان خبر می دهند که این افراد باید کنار فعالیت های خود اقدام به معرفی خود کرده و از تخریب یکدیگر پرهیز کنند چراکه بررسی و تائید صلاحیت همه افراد بر عهده شورای نگهبان است که انتظار می رود مردم با آرامش در زمان انتخابات نسبت به گزینش فرد اصلح اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها