سردار ابوحمزه در مراسم تودیع و معارفه جانشین سپاه ناحیه همدان عنوان کرد

روحیه جهادی و انقلابی اصلی‌ترین و مهمترین مولفه در سپاه و بسیج

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اصلی ترین و مهمترین مولفه در سپاه و بسیج داشتن روحیه جهادی و انقلابی است، گفت: توجه کامل و هوشمندانه به تدابیر و منویات فرماندهی کل قوا باید از اولویت‌های تعیین مسئول و هر مدیری باشد.
کد خبر: ۸۷۰۶۷۸۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، طی مراسمی همزمان با اختتامیه برنامه‌های ماه مبارک رمضان، مراسم تودیع و معارفه جانشین سپاه ناحیه همدان با حضور فرماندهی و معاونت‌های سپاه انصارالحسین(ع) برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این مراسم با اشاره به پایان یافتن ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان ماه تمرین، آمادگی و تربیت انسان مومن برای بعد از رمضان و تمام عمر است.

سردار غلامعلی ابوحمزه اظهار داشت: بعد از اتمام ماه رمضان است که انسان باید اندوخته‌ها و دستاوردهای خود را در ماه مبارک به‌کار ببندد و شروع به بندگی متفاوت از قبل از ماه مبارک داشته باشد.

وی تاکید کرد: انسان باید در این ماه ظرفیت وجودی خود را بالا برده و آمادگی لازم و کافی را برای مقابله با خواهش‌های نفسانی و شهوات به‌دست آورده باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود به شاخصه‌های مدیران و مسئولین موفق در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی اولین شاخصه مدیریتی یک مدیر و مسئول موفق در سپاه و بسیج است چراکه بدون برنامه‌ریزی بقیه شاخصه‌ها سست و کم تاثیر و یا بی‌تاثیر خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ایجاد انگیزه الهی و معنوی در خود می‌تواند به عنوان یک شاخصه مهم و تاثیرگذار ایفای نقش کند و انسان را در شدائد و سختی‌های کار یاری دهد.

ابوحمزه با اشاره به تودیع و معارفه جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: اصلی ترین و مهمترین مولفه در واگذاری مسئولیت و منصب در سپاه و بسیج داشتن روحیه جهادی و انقلابی است.

وی ابراز داشت: توجه کامل و هوشمندانه به تدابیر و منویات فرماندهی کل قوا باید از اولویت‌های تعیین مسئول و هر مدیری در هر جایی باشد.

سرهنگ حسن برزگر، فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز ضمن تشکر از خدمات جانشین سابق اظهار امیدواری کرد که همه کارکنان ناحیه همدان با همدلی و عشق و ایثار در پیشبرد رسالت‌ها و اهداف بسیج همت کنند.

در پایان این مراسم از زحمات سروان پاسدار «کاظم مظاهری» تقدیر به عمل آمد و سرگرد پاسدار «اکبر یونسی» به عنوان جانشین سپاه ناحیه همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات