خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه:

دشمن درصدد ضربه زدن به اسلام و نظام است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در جمع کارکنان این ناحیه با بیان اینکه قلب جهان اسلام، غرب آسیاست و مرکز آن کشور ایران است، گفت: مراقب باشیم که دشمن با تمام وجود در پی ضربه زدن به اسلام و نظام است و مقابله با آن به هوشیاری کامل نیازمند است.
کد خبر: ۸۷۰۶۷۵۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد افزود: دشمن همه تلاش خود را به کار بسته است تا با برهم زدن امنیت این منطقه و ایجاد تفرقه بین مذاهب و فرق اسلامی، سبک زندگی اسلامی را از بین ببرد.

وی ادامه داد: دشمن با ایجاد تشکیک در باورها و ترویج باورهای انحرافی، تضعیف رهبری و کاهش اختیارات آن، القای حاکمیت دوگانه در کشور و فرافکنی در بین مسئولان می خواد مردم را نسبت به نظام و مسئولان آن بی اعتماد کرده و از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، اعتبار زدایی کند.

حجت الاسلام امیرنژاد در بخش دیگر سخنان خود عید فطر را روز اهدای جوایز از طرف خدا به بندگان خود دانست و گفت: روزه واقعی، مومن را تا ماه رمضان بعدی از خطا، گناه و انحراف حفظ می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه افزود: باید با حفظ آثار ماه رمضان در وجودمان، از چشم و فکر و اعمال خود مراقبت و محافظت کنیم تا از حرکت در مسیر خطا در امان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها