مصاحبه اختصاصی با با قاری کشوری استاد مجید نوری:

درهر گوشه از زندگی من اثر قرآن نمایان است

انس با قرآن مجید اثر شگفت انگیزی در زندگی من داشته است و درهر گوشه از زندگی من اثر قرآن نمایان است .
کد خبر: ۸۷۰۶۵۴۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
درهر گوشه از زندگی من اثر قرآن نمایان است
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، قاری کشوری با اشاره به اینکه در اوایل دوران کودکی در کلاس های قرانی مساجد شرکت می کرد و علاقه وافری که به قرائت قرآن دارد، گفت: مجید نوری، متولد 1358 هستم و قرائت های ابدایی خود را با سبک عبدالباسط شروع کردم و پس از آن بهره گیری از استادانی چون استاد عباسی و استاد نصیری برای کسب آموزش های تکمیلی عازم تهران شدم.

استاد مجید نوری با ابراز اینکه مهمترین علت موفقیت خود را توکل به خدای متعال می داند افزود: انس با قرآن مجید اثر شگفت انگیزی در زندگی من داشته است و درهر گوشه از زندگی من اثر قرآن نمایان است .

وی از علاقه خاص خود به اهل بیت علیه السلام را بیان کرد و اظهار داشت: انسان در همه امور باید تکیه به امامان معصوم مخصوصا امام زمان (عج ) داشته باشد که قرائت قرآن نیز از این قاعده مستثنی نیست، علاقه شدید به اهل بیت (ع) است که علاقه به قرآن را به ارمغان می آورد.

استاد مجید نوری با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن خاطر نشان ساخت: اگر محافل انس با قرآن پرشور و پر محتوا باشد آنقدر که در این چشمه پاک الهی دل و روح انسان مطهر گردد و از این روز ها و شب های مخصوصا از شب های قدر استفاده ببریم و تا می توانیم توسط همین آیات نورانی به خداوند نزدیک شویم و ارتباط برقرار کنیم.

کلام آخر: قطعا این ارتباط تمامی زندگی انسان را در بر خواهد گرفت و انسان را به سوی کمال سوق خواهد داد.

ارسال نظرات