خبرهای داغ:
امام جمعه تویسرکان:

نباید کارشکنی یک عده ما را از اصل اسلام و نظام دور کند

امام جمعه تویسرکان با اشاره به بحث حقوق‌های نجومی و کارشکنی عده‌ای بر برخورد با مدیران کارشکن طبق قانون تأکید کرد و گفت: نباید کارشکنی یک عده ما را از اصل اسلام و نظام دور و دلسرد کند.
کد خبر: ۸۷۰۶۴۷۱
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

حجت الاسلام مرتضی موحدی در گفتگو با خبرنگار بسیج در تویسرکان با اشاره به سخنی از امیر مومنان(ع) که فرمودند «فرصت‌ها مثل ابر می‌گذرند»، اظهار داشت: باید از ماه رمضان و باقیمانده آن کمال استفاده را کرد.

وی در خصوص اصلاح مفاسد جامعه افزود: این مفاسد که اکنون در جامعه می‌بینیم به خصوص بحث حقوق‌های نجومی از کارشکنی زیردستان نشأت می‌گیرند و با وجود تأکیدات مقام معظم رهبری باز هم شاهد این گونه موارد هستیم.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به نکوهش این امر در جامعه اسلامی ابراز داشت: نباید کارشکنی یک عده ما را از اصل اسلام و نظام دور و دلسرد کند.

وی با بیان اینکه باید با مدیران کارشکن طبق قانون برخورد شود، افزود: در مقابل این قضیه تلاش‌های خیل عظیم مدیران متعهد و خدمتگزار نظام وجود دارد که نباید تلاش‌های این مدیران را با کارشکنی چند مدیر زیر سوال برد.

موحدی خاطرنشان کرد: اساس نظام درست است اما برخی جاها کارشکنی نیز می‌شود، ما حق نداریم به خاطر یکی دو ضعف این همه دستاوردهای انقلاب را زیر سوال ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار