واکنش نماینده مجلس به اظهارات ابتکار در گفتگو با «بسیج»:

خانم ابتکار دیگر انگیزه کار کردن ندارد

نماینده مردم زنجان در مجلس گفت: به نظر می آید خانم ابتکار دیگر نه انگیزه برای کار کردن دارد و نه توان آن را، ایشان خسته شده و سن و سالشان هم بالا رفته باید کار را به جوانان بسپارند و افراد جدید و با انگیزه سر کار بیایند.
کد خبر: ۸۷۰۶۳۱۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

فریدون احمدی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به اظهارات اخیر خانم ابتکار در مجلس مبنی بر اینکه مشکلات محیط زیست سی سال طول می کشد، بیان داشت: خانم ابتکار در مجلس گفتند دلیل مشکلات یا این است که پول و بودجه نداریم و یا مسئولان دوره های قبلی کار نکرده اند.

وی افزود: نوعی سردرگمی در سازمان محیط زیست حاکم است باید به ایشان گفت اگر شما نمی توانید تا سی سال کار کنید بهتر است کناره گیری کنید تا افرادی بر سر کار بیایند که اقدامی انجام دهند.

احمدی تصریح کرد: این صحبتهای خانم ابتکار به منزله استعفای کاری وی است، ایشان باید کناره گیری کند و ریاست جمهور فرد دیگری را به جای وی انتخاب کنند.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به نظر می آید خانم ابتکار دیگر نه انگیزه برای کار کردن دارد و نه توان آن را، ایشان خسته شده و سن و سالشان هم بالا رفته باید کار را به جوانان بسپارند و افراد جدید و با انگیزه سر کار بیایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار