خبرهای داغ:
رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری همایش با محوریت «حقوق شهروندی» با مشارکت دانشگاه‌های ارومیه

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: همایش ملی با محوریت «حقوق شهروندی» با مشارکت دانشگاه‌ها و مراکز علمی در ارومیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۶۱۳۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امین رستم‌زاده در جلسه‌ای با حضور خبرنگاران که در سالن جلسات جهاددانشگاهی استان تشکیل شد، اظهار داشت: این همایش ملی برای بار دوم با محوریت «حقوق شهروندی» و «مدیریت کسب و کار» برگزار می‌شود، در این زمینه دانشگاه‌ها، مراکز علمی و دانشجویان با برپاکننده‌های همایش همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه دومین دوره همایش در اواخر شهریور ماه امسال با حضور شخصیت‌های علمی، سیاسی و مقامات استانی و ملی برگزار خواهد شد، برای استقبال دانشجویان از این همایش علمی ابراز امیدواری کرد.

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه همایش مورد اشاره در محورهای «حقوق شهروندی» و «مدیریت کسب و کار» برگزار می شود، گفت: به طور قطع در سطح بالایی این همایش برگزار خواهد شد.

وی گفت: همایش مورد اشاره با موضوع‌های مختلف شامل «حقوق شهروندی و دانشگاه»، «حقوق شهروندی، علوم انسانی و اجتماعی»، «حقوق شهروندی، حقوق و قانون»، «حقوق شهروندی، مدیریت، مدیریت اقتصاد و کسب و کار»، «حقوق شهروندی، دین، قرآن و آموزه‌های اسلامی و معارف» برگزار خواهد شد.

این فعال دانشجویی با اظهار اینکه علاقه‌مندان می‌توانند در محورهای ویژه شعار سال و محور آزاد مرتبط با حقوق شهروندی شرکت کنند، اضافه کرد: اساتید مجرب و صاحب‌نظر از دانشگاه‌های تهران، دانشگاه‌های سراسری، آزاد و پیام‌نور استان در کمیته‌ها عضو هستند.

رستم‌زاده با اظهار اینکه همایش مورد اشاره در دو بخش ویژه دانشجویان، اساتید و پژوهشگران برگزار می‌شود، بیان داشت: پژوهشگران، اساتید دانشگاهی و دانشجویان تا 15 شهریور امسال می‌توانند مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

وی با بیان اینکه شرکت‌کننده‌ها باید اصل مقالات خود را در قالب‌ فرمت اعلام شده در آدرس اینترنتی «www.law.7cc.ir» آماده کنند، اضافه کرد: سپس آثار خود را به پست الکترونیکی«jahad@urmia.ac.ir» ارسال کنند.

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اظهار اینکه برای ارتقای سطح علمی دانشجویان همواره برنامه‌های مختلف به اشکال همایش، کرسی آزاداندیشی، نشست نقد و بررسی، جشنواره و ... برگزار می‌شود، گفت: معمولا این جلسات مورد استقبال جامعه دانشگاهی قرار می‌گیرد.

این مسؤول برگزاری نشست تخصصی تبیین اعجاز علمی و تشریعی قرآن، تبیین عدالت مفهومی و معنایی در تحقق توسعه، بررسی پشت‌پرده تضعیف جایگاه زن در جوامع اسلامی، میزگرد دانشجویی بررسی سیاست حقوقی و حقوق سیاست، جلسه نقد و بررسی آسیب‌های عرفان کاذب در ارومیه را مورد اشاره قرار داد.

ارسال نظرات