تبریک روز جهانی ورزشی نویسان

خبرگزاری بسیج: سعید استاد فرج شهردار باقرشهر ، در پیامی دوم جولای روز جهانی ورزشی نویسان را تبریک گفت .
کد خبر: ۸۷۰۶۰۹۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سعید استاد فرج با تبریک به مناسب روز جهانی ورزشی نویسان گفت: خبرنگاران برای تولید و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و خبرنگاران ورزشی نیز از این قاعده اساسی مستثنی نیستند و همواره در جهت ارتقای سطح ورزش کشور خویش کوشیده اند .

وی با بیان اینکه خبرنگاران ورزشی نقش مهمی در انتشار موفقیت های مدیران ، مسئولان ورزشی ، ورزشکاران و قهرمانان داشته اند ، اظهار داشت: ورزشی نویسان با قلم شیوای خود همواره سعی در انتشار موفقیت های مدیران و ورزشکاران داشته اند تا با انعکاس تلاش های آنان قدمی در راه موفقیت های ورزشی بردارند .

شهردار باقرشهر در ادامه ضمن اشاره به تلاش و سخت کوشی خبرنگاران ورزشی در طی رقابت های مختلف خارجی و داخلی ، تصریح کرد: خبرنگاران ورزشی همیشه پا به پای ورزشکاران و قهرمانان در رقابت های مختلف ورزشی حاضر بوده و برای انعکاس اخبار ورزشی صادقانه و عاشقانه قلم زده اند که این امر بسیار قابل تقدیر است.

  استاد فرج در ادامه از تاثیرات مهم انعکاس اخبار ورزشی، خاطرنشان کرد: ورزشی نویسان با انتشار اطلاعات خود سبب می شوند توجه مدیران و مسئولان بیشتر به مشکلاتی که در رشته های ورزشی وجود دارد جلب شود تا از این طریق بتوان برای حل مشکلات ورزشکاران قدمی برداشت تا روحیه و انگیزه آنان برای رقابت های مهم جهانی بالا رود .

لازم به ذکر است ؛ دوم جولای، به عنوان روز جهانی ورزشی نویسان، اولین بار در بازی های المپیک ۱۹۲۴ پاریس به مناسبت تاسیس انجمن جهانی ورزشی نویسان (AIPS) و برای تجلیل از خدمات ارزشمند خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی، در مسیر پیشبرد ورزش دنیا، نامگذاری شد.

ارسال نظرات