خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امامت تبریز:

بسیجیان سپاه امامت تبریز بیش از یک میلیارد ریال به مدافعان ارسال کرده اند

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه امامت تبریز گفت: بسیجیان سپاه امامت تبریز علاوه بر کمک های غیر نقدی اعم از البسه و پوشاک و وسایل گرمایشی و سرمایشی، بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال جمع آوری کرده و برای حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت ارسال کرده اند.
کد خبر: ۸۷۰۶۰۷۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسن صفدری با اعلام این خبر، حمایت از جبهه مقاومت اسلامی را وظیفه همه کشورهای درگیر با تروریست ها و ملت های آزادی خواه و صلح طلب دانست.

وی اظهار داشت: امروز برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس و حاکمان مرتجع عربی با پول های کثیف خود، نقشه های شوم و جنایتکارانه رژیم صهیونیسمی را اجرایی کرده و با پشتیبانی از گروه های تروریستیو تکفیری همچون داعش، مسلمانان بی دفاع منطقه را به خاک و خون می کشانند.

صفدری با بیان اینکه مبارزه با رژیم صهیونیستی و استکبار از اساسی ترین راهبردهای کشور است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر پایه ظلم و استکبار ستیزی بنا شده و به هیچوجه از این آرمان و اهداف خود دست بر نمی دارد و با همه قوت و آمادگی به حمایت از ملت های مظلوم و آزادی خواه خواهد پرداخت و هیچ نوع توافقی اعم از برجام و برجام های دیگر مانع حمایت از جبهه مقاومت نخواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها