کمپینی برای جهادگران مخلص و بی‌ادعا

برای حمایت از «آن سوی کوهستان» رای دهید

به منظور حمایت از مستند «آن سوی کوهستان»، هم اکنون عدد 7 را به شماره 2000780 پیامک کنید تا لینک دانلود نرم افزار هفت-هشتاد برای شما ارسال شده و بتوانید آن را دانلود کنید.
کد خبر: ۸۷۰۶۰۶۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، «آن سوی کوهستان»، مستندی که روایت احسان معراجی فر از تلاش بی ادعای جهادگران بسیجی در مناطق محروم کشور است سرانجام با حمایت مردم به مرحله نهایی راه یافت.

به منظور حمایت از این مستند، هم اکنون عدد 7 را به شماره 2000780 پیامک کنید تا لینک دانلود نرم افزار هفت-هشتاد برای شما ارسال شده و بتوانید آن را دانلود کنید .

همچنین از طریق کافه بازار هم می توانید این نرم افزار را دانلود کنید؛ سپس روی لوگوی ماه عسل کلیک کرده و وارد بخش مسابقه قهرمان من شده و کد (9506) را در هر پنج قسمت ویدئوها وارد کرده و گزینه ثبت را بزنید .

با توجه به اینکه وقتی تا پایان رای گیری نمانده است لطفا همه دوستانتان را نسبت به این موضوع مطلع کنید.

لازم به ذکر است علیرغم آنکه این مستند در روز پایانی مسابقه درسایت  آپارات بارگذاری شده بود اما در میان چهار مستند برتر در تعداد زیاد لایک قرار داشت به نحوی که به اذعان عوامل ماه عسل نیز این موضوع برای خود پدیده ای کم نظیر بود.

همچنین می توان برای شرکت در کمپین ماه عسل و نصب اپلیکیشن اندروید هفj هشتاد روی لینک زیرکلیک کنید http://app.780.ir/ یا با ارسال عدد10به2000780 اپلیکیشن iOS را دریافت نمایید.

بعد از نصب، وارد قسمت ماه عسل بخش مسابقه قهرمان من شده و در هر 5 فیلد، کد مستند آن سوی کوهستان یعنی عدد 9506 را وارد و ثبت نمایید.



مراحل رای دادن به مستند آن سوی کوهستان به روایت احسان معراجی فر در نرم افزار هفت هشتاد با کد 9506

برای حمایت از «آن سوی کوهستان» رای دهید

ارسال نظرات
آخرین اخبار