کاری که به خانه رواست...

آماده باش احتمال کم آبی برای مهمانان مازندران!

مدیران اجرایی آیا برای مردم میزبان و فهیم مازندران هم در مواجه با کم آبی و آلودگی آب شرب در برخی مناطق پرجمعیت روستایی دستور آماده باش میدهند!
کد خبر: ۸۷۰۶۰۳۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،با توجه به اینکه برخی از نقاط پرجمعیت روستایی استان مازندران در روزهای تعطیل و غیر تعطیل سال با کمبود آب شرب  و آلودگی آب آشامیدنی دست و پنجه نرم می کنند مدیر کل مدیریت بحران مازندران در گفتگو با رسانه محلی، با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان امسال  و موج سفرهای تابستانی از احتمال کمبود آب  خبر داد و گفت که  شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در همه مناطق با تجهیز تانکرهای حمل آب، برای مقابله با کمبود احتمالی آب آشامیدنی آماده هستند.

سوال اینجاست، مازندران که یکی از شاخص ترین استان مهمان پذیر کشور بوده و سالانه شاهد ورود میلیون ها توریست است ،آیا مدیران اجرایی استان فکری به حال مردم میزبان و فهیم مازندران در مواجه با کم آبی و آلودگی آب شرب در برخی مناطق که خبرگزاری ها و رسانه های محلی آمده، می کنند!

گفتنی است، داستان همیشگی آب شرب روستاهای دودانگه دیگر به رمان تبدیل شد، داستانی که متولیان حاضر نمی شوند صراحتا نسبت به اهمال رعایت موارد استاندارد بهداشتی آب شرب پاسخگو باشند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها