عبدالله گنجی در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد

اگر شگردهای دشمن را نشناسیم، در تله می‌افتیم

مدیرمسوول روزنامه جوان گفت: یکی از القائاتی که توسط رسانه های غربی برای جوانان ما ترویج می شود ناامیدی به درون کشور است و اگر جوان ما از اطلاعات درون کشور مطلع نباشد، در تله دشمن قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۷۰۵۵۵۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
عبدالله گنجی مدیر مسوول روزنامه جوان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون بیانات امام خامنه ای در دیدار با دانشجویان مبنی بر اینکه دانشجویان نسبت به جریان رسانه ای دشمن سوءظن داشته باشند، اظهار داشت: مهمترین ابزار در جنگ نرم، رسانه است و جوانان باید تاکتیک ها و روش های تاثیرگذاری و القائات دشمن را بشناسند.
 
وی ادامه داد: اگر جوانان و دانشجویان، شگردها و تاکتیک های دشمن را در جنگ نرم نشناسند در تله دشمن قرار می گیرند.

گنجی خاطرنشان کرد: رسانه های غربی از داعش به عنوان پیکارجویان دولت اسلامی  تعبیر می کنند و اگر جوان ما این شیوه ها را نفهمد، قطعا قدرت تحلیل و شناخت مسائل را از دست خواهد داد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: یکی از القائاتی که توسط رسانه های غربی برای جوانان ما ترویج می شود ناامیدی به درون کشور است و اگر جوان ما از اطلاعات درون کشور مطلع نباشد، در تله دشمن قرار خواهد گرفت.

گنجی تاکید کرد: چهره خشن دشمن در قالب رسانه بسیار نرم است و برای فهمیدن و شناخت دشمن نیازمند اطلاعات و مطالعه هستیم و باید از قبل نسبت به دشمن و اهداف و تاکتیک های آن مطلع باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار