مهدی نقویان در گفتگو با «بسیج»:

رکود دامن سینماگران را هم گرفت

مستندساز کشورمان با اشاره به کم شدن تولیدات تلویزیونی و سینمایی گفت: این رکودی که در بازار حاکم است شامل سینماگران هم شده چرا که پول نقد در جامعه نیست.
کد خبر: ۸۷۰۵۰۹۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
مهدی نقویان مستندساز کشورمان در گفنگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به کم شدن تولیدات تلویزیونی و سینمایی گفت: این رکودی که در بازار حاکم است شامل سینماگران هم شده چرا که پول نقد در جامعه نیست.

وی افزود: دولت به نهادهای هنری پول نمی دهد البته شاید در سینما مسائل سیاسی هم حاکم شده باشد که بودجه ای که به سینما می دهند به تلویزیون نمی دهند ولی به هر حال علت اصلی آن رکود است.

نقویان گفت: وقتی بودجه نباشد تولید کم می شود سینما و تلویزیون علاوه بر چرخه فرهنگی برای کسانی که کار می کنند چرخه اقتصادی ایجاد می کنند و با کمبود بودجه چنین افرادی متضرر می شوند.

وی اظهار داشت: چیزی که همه مشاهده می کنیم کند شدن و کم شدن کارهای نمایشی است، رهبری در سخنرانی های خود همواره تأکید داشته اند که جناح مومن انقلابی باید تقویت شود به نظر من در این مورد سهل انگاری شده است.

نقویان تصریح کرد: نهادهای حزب اللهی باید به فکر تربیت نیروی انسانی در این حوزه باشند و سیاستمداران هم که مسئول بودجه هستند باید نگاهشان به حمایت از این جریان باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار