خبرهای داغ:
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

احیای اقتصاد مقاومتی در گرو جلوگیری از واردات کالاهای خارجی

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی اقتصاد مقاومتی محور دوم و اساسی سفارش مقام معظم رهبری به مسئولین است، گفت: برای احیای اقتصاد مقاومتی باید از واردات کالاهای خارجی به ویژه اجناس لوکس جلوگیری کرد .
کد خبر: ۸۷۰۴۷۶۰
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، محمدعلی پور مختار در جمع کارکنان سپاه ناحیه بهار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن شاخص‌هایی است که مقام معظم رهبری خطاب به مسئولین تاکید دارند.

وی افزود: در زمان رسول الله(ص) افرادی بودند که جزء صحابه ایشان بودند ولی بعد از مدتی به علت بی بصیرتی جزء زیان دیدگان در دنیا و آخرت شدند بنابراین انقلابی بودن و انقلابی ماندن اصل مهم است و مراد حال افراد است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی محور دوم و اساسی سفارش مقام معظم رهبری به مسئولین است بنابراین برای احیای اقتصاد مقاومتی باید از واردات کالاهای خارجی به ویژه اجناس لوکس جلوگیری کرد .

وی محور سوم مطالبات مقام معظم رهبری را مبارزه جدی با آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا دشمن اصلی ما بوده و هست و استکبارستیزی و مقابله با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا از اصول انقلاب اسلامی است.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/
ارسال نظرات