خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهار خبر داد

واگذاری تراکتور به مددجویان کمیته امداد شهرستان بهار

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهار فراهم کردن بستر توانمندسازی در میان مددجویان را از رویکردهای مهم این نهاد خواند و از واگذاری تراکتور با تخفیف 10 درصدی به مددجویان بهاری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۴۵۶۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

عیسی شهبازی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با بیان اینکه سهمیه ابلاغی تسهیلات خرید تراکتور در سطح شهرستان به صورت 100 درصد جذب شده است، اظهار داشت: با توجه به شناور بودن تسهیلات مذکور در سطح استان و درخواست جدید برای خرید تراکتور در سطح شهرستان، امکان جذب و واگذاری تراکتور بالاتر از سهمیه در سال جاری وجود دارد.

وی بیان کرد: تراکتورهای واگذار شده به مددجویان تحت حمایت در دو مدل تک و جفت دیفرانسیل با لحاظ 10 درصد تخفیف و پرداخت تسهیلات قرض ­الحسنه تا سقف 100 درصد قیمت تمام شده تراکتورهای مورد نظر قابل پرداخت است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهار تصریح کرد: اجرای طرح‌های خوداشتغالی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند، با اتخاذ سیاست‌های مؤثر و کارآمد، در رأس اهداف و برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارد.

وی خودکفایی و اشتغالزایی را دو هدف مهم این نهاد در کنار سایر برنامه های اجرایی این نهاد عنوان کرد و افزود: رویکرد کمیته امداد بر این محور است که با ایجاد اشتغال زمینه و بستر توانمندسازی را در میان مددجویان فراهم کند.

شهبازی در پایان خاطرنشان کرد: کمیته امداد شهرستان بهار با تمام توان و امکاناتی که در اختیار دارد در تلاش برای خدمتگزاری به نیازمندان این شهرستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار