نماینده مردم رامسر، تنكابن و عباس آباد:

روز قدس مظهر وحدت امت اسلامی در حمایت از مظلوم است

مردم مظلوم فلسطین سالها به امید اینكه حاكمان عرب مسلمان به كمك بیایند امید زندگی كردند، اما غافل از اینكه حاكمان نیز آلت دست استكبار و حقوق بگیر آنان هستند.
کد خبر: ۸۷۰۴۵۰۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده مردم تنكابن، رامسر و عباس آباد با اشاره به اینكه مشكلات امروز كشور ما ناشی از مقابله با كشورهای استكبارستیز است تاكید كرد: مردم ما كه هزاران شهید و جانباز فدا كردند هرگز اجازه نمی دهند كه فقط برای اینكه سفره رنگین تری داشته باشیم تحت سلطه استكبار باشیم و همیشه ایستادگی خواهند كرد.

وی با بیان اینكه خیانت حاكمان به ظاهر مسلمان بیشترین ظلم را در حق مردم فلسطین داشتند، گفت: حمایت ما از مردم لبنان و مظلوم واقعی بود و امروز آشكار شد و بسیاری از مظلومان امروزه چشم امیدشان به جمهوری اسلامی است كه از ابتكارات و رهنمودهای رهبری و تجربه نیروهای نظامی استفاده كنند و بهرمند شوند.

وی با تاكید بر اینكه باید تلاش كنیم و چیزی را كه به وحدت ما خدشه وارد می شود حذف كنیم گفت: بزرگترین سرمایه مردم اعتماد است و حضور مردم در صحنه ها به معنی این نیست كه مردم از عملكرد همه مسئولان راضی هستند و كسانی كه به ناحق دست در خزانه می كنند و باعث سلب شدن اعتماد مردم می شوند به واقع خیانت می كنند و دشمن این انقلاب و مردم هستند.

شمس الله شریعت نژاد در پایان با بیان اینكه چشم دنبا به ایران اسلامی است، گفت: اشد مجازات برای افرادی كه از بیت المال استفاده می كنند باید درنظر گرفته شود زیرا شرایط كشور شرایط خاص است و مردم به صداقت و سلامت رای دادند و برای ارتقا سلامت و حذف فساد اقتصادی باید جدیت داشته باشیم و از ورود قاچاق كالا كه موجب تعطیلی كارخانه های بسیاری شده گرفته شود.

به گزارش روابط عمومی سپاه رامسر، شمس الله شریعت نژاد در راهپیمایی روز قدس در بین راهپیمایان و نمازگزاران روز جمعه در مصلی جوادالائمه شهرستان رامسر ضمن تقدیر و تشكر از روزه داران و مردم رامسر كه در راهپیمایی روز قدس شركت كردند، گفت: به واقع باید خرسند بود و به این شكوه حضور افتخار كرد زیرا مردم هوشمند و انقلابی ما كه درك درستی از زمان دارند و در این هوای گرم جهت اجابت خواست بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب به منظور همدلی و حمایت از مردم مظلوم قدس و فلسطین كه غریب ۷۰ سال درگیر جنگ هستند، نشان دادند كه همیشه در صحنه های حساس انقلاب و اسلام در میدان هستند.

وی افزود: دشمن با رنگ و لعاب و شعارهای حقوق بشر و فریبنده خود را ناجی بشریت می داند و تمام تلاش خود را دارد تا فضای استعماری را توسعه دهد اما ما باید هوشیار باشیم و با بصریت خود این حیله ها را بشناسیم.

نماینده مردم تنكابن، رامسر و عباس آباد در ادامه بیان كرد:استكبار برای ایجاد انفكاك در جامعه اسلامی تمام تلاش را دارد تا موجب اختلاف درونی شود و همبستگی مذاهب مختلف را كاهش دهد تا با این اختلافات در بین مذاهب به هدف اصلی خود یعنی توسعه استعمارگری برسد.

وی اظهار كرد: امام خمینی (ره) كه همیشه جلوتر از زمان حركت می كرند، در همان فضا تدابیری اندیشید و رهنمودهایی بیان كرد كه در این زمان هم كاربردی هستند.

وی یكی از اقدامات امام خمینی(ره) در جهت مقابله با دشمن را تعریف وحدت در بین جامعه اسلامی بیان كرد و گفت: اعتقاد و باور امام بر این بود كه رمز پیروزی مسلمانان بر دشمن وحدت است و هفته وحدت را بیان كرد كه جدایی میان امت را كاهش دهد و این را هم باید بدانیم كه روزر قدس نیز در جهت حمایت از مظلومان مظهر وحدت امت اسلامی است.

شریعت نژاد تصریح كرد: مردم مسلمان دنیا برای اعلام حمایت ملتی مظلوم كه برای حضور استكبار در منطقه طعمه شدند بسیج می شوند و براعت از ظالم می جویند و جبهه وسیعی را در مقابل استكبار جهانی تشكیل می دهند كه باید بدانیم كه این مسیر جز پیروزی نتیجه ای دیگر ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها