اجرای 10 طرح محرومیت زدایی به همت قرارگاه مدینه منور

در شهرستان سیریک (استان هرمزگان) بیش از 10 طرح و پروژه بزرگ و کوچک قرارگاه مدینه منوره با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و پانصد میلیون ریال در حال اجرا و تکمیل شدن است.
کد خبر: ۸۷۰۴۲۱۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات، سرهنگ دوم پاسدار علی اسلامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت:  بیش از 10 طرح و پروژه بزرگ و کوچک قرارگاه مدینه منوره با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و پانصد میلیون ریال در حال اجرا و تکمیل شدن است.

وی مهمترین این طرح ها را احداث حوزه علمیه خواهران حضرت خدیجه (س) و حسینیه شهر بندر کوهستک، مسجد روستای روتان ، خانه عالم روستای پالور گچینه، خانه عالم روستای دودر، حسینیه روستای شهید مردان و ساخت بیش از 50 چشمه سرویس بهداشتی مساجد و حسینیه های سطح شهرها و روستاها شهرستان دانست.

این مسئول افزود:یکی از وظایف و ماموریت های دیگر سپاه و بسیج در کنار دولت رفع فقر و محرومیت، اثبات کارآمدی نظام ، ایجاد امید و نشاط در میان مردم و بسیجیان بویژه فقیر و تهی دست ، کمک به رشد اقتصادی مردم، بهبود وضعیت معیشت مردم ، ترمیم خرابی ها و آبادانی و کمک به سازندگی و سربلندی نظام و انقلاب است.

سرهنگ پاسدار اسلامی ابراز کرد: یکی از اهداف پروژه های محرومیت زدایی در راستای کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این پروژه ها بیشتر در مناطق دورافتاده و محروم و کمتر توسعه یافته، سخت گذر و روستاهای مرزی انجام می شود و هدف کلی از اجرای آنها کمک به دولت و ساختار اصلی نظام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک یادآور شد: وظیفه بسیج و سپاه است تا در خدمت به مردم در نظام اهتمام بیشتری داشته باشند و مسیر توسعه را با محوریت محرومیت زدایی ، اشتغالزایی و ایجاد طرح های تولیدی و ساخت سالن های فرهنگی و ورزشی و چند منظوره برای عموم مردم در دستور کار و اجرا داشته باشند.

وی اضافه کرد: الحمدالله در سال های اخیری با ورود بسیج به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی علاوه بر رضایت مندی مردم و بسیجیان به بهبود شاخص‌های توسعه و کسب و کار و اشتغال پایدار کمک شایانی ارتقاء بخشیده است.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات