خبرهای داغ:
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی:

ماهیت اصلی انقلاب اسلام بر پایه استکبارستیزی بنا شده است

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان احیاء کننده اسلام ناب محمدی(ص) در جهان از مردم مسلمان و بی پناه ستمدیده فلسطین، سوریه، عراق و پاکستان حمایت می کند، چرا که ماهیت اصلی انقلاب اسلام بر پایه استکبارستیزی بنا شده است
کد خبر: ۸۷۰۴۰۷۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، محمدمهمدی مفتح در جمع روزه داران تویسرکانی حاضر در راهیمایی روز قدس، نابودی اسراییل غاصب و پس از آن استکبار جهانی و در رأس آن امریکای جنایتکار را از اهداف متعالی انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: افکار، اندیشه ها، ماهیت و ارزش های انقلاب اسلامی مرزی نمی شناسد و با نفوذ در جهان اسلام و کشورهای آزادی خواه جهان، جرقه استکبارستیزی را روشن کرده که هرگز خاموش نشدنی است.

وی با بیان اینکهروز قدس نماد یکی بودن سیاست و دیانت و نماد ایستادگی آزادی خواهان جهان در برابر استکبار است، اظهار کرد: روز قدس روز برائت جستن از رژیم غاصب صهیونیسم، یعی رژیم اشغالگر کودک کش است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان احیاء کننده اسلام ناب محمدی(ص) در جهان از مردم مسلمان و بی پناه ستمدیده فلسطین، سوریه، عراق و پاکستان حمایت می کند، چرا که ماهیت اصلی انقلاب اسلام بر پایه استکبارستیزی بنا شده است.

وی عنوان کرد: از آنجا که ماهیت انقلاب و آرمان ها و اعتقادات حکومت اسلامی ایران استکبارستیزی است، دشمنان اسلام و انقلاب در دشمنی با ملت ما ساکت نبوده و در طول سال های پس از انقلاب برای از بین بردن کشور ما نقشه های شوم بسیاری کشیده اند.

مفتح تصریح کرد: دشمنان اسلام و استکبار حهانی و در رأس آن امریکا با تربیت گروه های ترویست همچون داعش نه تنها می‌خواهند چهره ای خشن از اسلام را به جوانان اروپایی و غربی نشان دهند، بلکه به دنبال مشغول کردن جهان اسلام به خود هستند، تا اسراییل غاصب با خیالی آسوده به جنایات و نسل کشی خود در فلسطین دست زند.

وی عنوان کرد: با تمام دشمنی های گسترده استکبار جهانی، این ملت ایران اسلامی است که با رهنمودهای امام راحل(ره) و پس از آن مقام معظم رهبری مسیر خود را شناخته و در برابر دشمنان اسلام در هر نقطه از جهان ایستادگی می کنند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: راهپیمایی هرچه باشکوه روز قدس، دستان به خون آغشته صهیونیست را بری جهانیان رسوا می کند و نمی گذارد تا استکبار جهانی با خیالی آسوده از اسراییل غاصب حمایت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات