با حضور استاندار و فرمانده سپاه کردستان

سومین روز شهادت پاسداران سپاه بیت‌المقدس در قروه گرامی داشته شد

مراسم بزرگداشت سومین روز شهادت شهدای اخیر شهرستان قروه که در درگیری با گروهک‌های معاند در منطقه سروآباد به شهادت رسیدند، برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۳۷۷۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در این مراسم که عصر امروز با حضور استاندار کردستان و فرمانده سپاه بیت‌المقدس در مسجد جامع شهر قروه برگزار شد، یکی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه اظهار داشت: دشمن همواره با ملت ایران در حال دشمنی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ مهدی انصاری‌قمی با بیان اینکه ترفند دشمنان در این راه استفاده از مزدوران و خائنین است، افزود: دشمن غافل از این است که عطر شهدا به کشور ما جان دوباره‌ای می‌بخشد.

وی با اشاره به عظمت و جایگاه شهدا، افزود: اگر دشمنانی که این فرزندان برومند انقلاب اسلامی را به شهادت رسانده‌اند از عاقبت سخت خود آگاه شوند، بی‌تردید نادم و پشیمان خواهند شد.

به گفته این روحانی برجسته، در روایات آمده است کسی که مومنی را بکشد تا ابد در زندان آتش خواهد ماند و از آن رهایی نخواهد داشت.

انصاری‌قمی در ادامه با بیان اینکه دشمن شرف،عزت،جوانمردی و انسانیت ما را هدف قرار داده است افزود:سلاح امروز دشمن برای سیطره بر دنیا،ماهواره‌ها و فریب‌های مجازی است.

وی افزود: دشمنبا ورود به دنیای مجازی دنبال واردکردن فرهنگ خود در میان ملت‌های مسلمان است تا از این راه به اهداف شوم خود برسد.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال گرفتن روحیه قدرت و ایمان از ملت ایران اسلامی است، افزود:امروز دنیای مسلمانان و دنیای کشورهای اسلامی در شرایطی ناامن به سر می‌برد و این تنها ایران است که امنیت و آرامش آن همچنان پابرجاست.

وی این ماندگاری را به واسطه انقلاب اسلامی که ارمغان ارزنده امام راحل است، اعلام کرد و افزود: دنیای اسلام و ایمان امروز چشم به رهبری مقتدر ایران اسلامی دارد و دنیای کفر و شرک و نفاق و اسلحه، از وجود ایشان رعشه بر تن دارد.

به گفته انصاری‌قمی، دشمنان از اعتقاد و باور مسلمانانی که ریشه در مکتب سرخ حسینی دارد در هراس هستند و به همین دلیل دشمنی آنان با ما پایان‌ناپذیر است.

این روحانی و پژوهشگر به تقدیم 5 هزار و 400 شهید توسط مردم کردستان اشاره کرد و افزود: هر شهید هزاران سال به عمر با برکت اسلام می‌افزاید و به آن قوت و قدرت می‌بخشد.

وی به تکرار خطای تاریخی دشمنان از عصر عاشورا تاکنون اشاره و اظهار داشت: دشمن اگر می‌دانست که با ریختن خون امام حسین(ع) و یارانش به ترویج اسلام کمک می‌کند هیچ‌گاه دست به این کار نمی‌زد.

شهیدان علی پویا، کامران حسین پورو جواد کاکه‌جانی در درگیری با عوامل گروهک‌های ضد انقلاب در منطقه مرزی سروآباد به فیض عظمای شهادت نایل آمدند که پیکر پاک این شهیدان روز سه شنبه هفته جاری برروی دستان مردم انقلابی شهرهای قروه و دلبران تشییع شد.
ارسال نظرات