خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهار:

کمیته امداد بهار رتبه اول در جذب اعتبارات خوداشتغالی را دارد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: شهرستان بهار با جذب 88 درصدی اعتبارات خوداشتغالی از محل منابع بانکی رتبه نخست را در این زمینه در استان کسب کرده است.
کد خبر: ۸۷۰۳۷۳۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

عیسی شهبازی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به اینکه اعتبارات خوداشتغالی سهمیه شهرستان بهار از محل بند «ج» تبصره 16 قانون بودجه سال 94 برابر با 29 میلیارد و 130 میلیون ریال است، اظهار کرد: از ابتدای سال 94 تاکنون 25 میلیارد و 570 میلیون ریال آن در قالب 227 طرح خود اشتغالی جذب شده است.

وی افزود: شهرستان بهار با جذب 88 درصدی اعتبارات خوداشتغالی از محل منابع بانکی رتبه نخست را در این زمینه در استان کسب کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهار تصریح کرد: در راستای جذب این اعتبارات جلسات متعدد با بانک‌های عامل در محل فرمانداری شهرستان بهار برگزار شده و در همین راستا تعامل و ارتباط خوبی به وجود آمده است که امیدواریم با توجه به تعامل بوجود آمده، مانده اعتبارات مذکور هر چه سریع‌تر جذب شود.

وی افزود: توانمندسازی اقتصادی خانواده‌ها و ایجاد شغل مناسب از اهداف مهم این نهاد مقدس است که پرداخت تسهیلات خوداشتغالی نیز در راستای تحقق همین هدف است.

شهبازی بیان کرد: آموزش افراد واجد شرایط خانوارهای تحت حمایت در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و صنایع دستی با برگزاری کلاس‌های آموزشی و معرفی آنان به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و صنایع دستی، ارائه مشاوره‌های شغلی، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، نظارت مستمر بر حسن اجرای طرح‌های اشتغال، ارائه آموزش‌های تکمیلی در حین اجرای طرح‌های اشتغال و بازاریابی و فروش تولیدات طرح‌های خودکفایی با قیمت مناسب از برنامه‌های حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد برای مددجویان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات