خبرهای داغ:
معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

مسابقات بین‌المللی پاراگلایدر در ارومیه برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات بین‌المللی پاراگلایدر از ۲۷ تا ۳۰ مرداد در سیلوانای ارومیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۳۶۴۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، علیرضا رادفر با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی پاراگلایدر از 27 تا 30 مرداد در محل سیلوانای ارومیه اظهار داشت: باید نسبت به برگزاری این جشنواره دیدگاه تغییر کند و در برگزاری آن از اهالی منطقه هم کمک گرفته شود زیرا این مسئله، یک فرصت است و در صورت برگزاری سالانه آن در سیلوانا، نام سیلوانا در تمام دنیا پخش می‌شود.

وی با انتقاد از دستاویز قرار دادن عدم وجود بودجه تصریح کرد: اگر هزینه‌های بسیاری در اختیار داشتیم نیازی به هماهنگی‌های کلان نبود و می‌توانستیم اداره تمامی امور را به یک پیمانکار واگذار کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تأکید بر شناسایی نقاط ضعف و قوت جشنواره بین‌المللی پاراگلایدر در ارومیه بیان کرد: اگر هدف، برگزاری سالانه این جشنواره است باید از فردای روز پایان آن، برای جشنواره سال بعد برنامه‌ریزی کرد و لازمه آن آسیب‌شناسی دقیق جشنواره امسال است.

رادفر با بیان اینکه آذربایجان‌غربی رنگین کمان ادیان است گفت: همه مردم استان بدون هیچ‌گونه تفاوتی در این جشنواره شرکت می‌کنند و برای برگزاری هرچه بهتر آن تلاش می‌کنند بنابراین لازم است که اطلاع‌رسانی برای شرکت پرشور مردم به خوبی انجام شود.

وی با اشاره به امنیت ایران اسلامی اظهار داشت: برگزاری این جشنواره بین‌المللی در مرزهای کشور نشان‌دهنده امنیت بی‌همتای ایران در منطقه است که به اذعان اروپایی‌ها ایران جزیره ثبات در منطقه است.

ارسال نظرات